Zara w nowej ods³onie

Oficjalna premiera nowego konceptu sklepów Zara w Polsce mia³a miejsce 5 listopada,gromadz±c przyjació³ marki ze ¶wiata mody i kultury.

To architektoniczne przedsięwzięcie oddaje istotę nowej tożsamości Zary . Główną rolę odgrywają wydzielone przestrzenie, które są zachowane w konwencji neutralności i minimalizmu, a także podkreślają elementy kolekcji, ukazane w schludnym i funkcjonalnym otoczeniu.

Nowy koncept sklepu to nie tylko inna niż dotychczas prezentacja obrań, ale i wykreowanie wyjątkowej atmosfery zakupów poprzez odpowiednie światło, materiały dobierane z wielką starannością, kształty, aranżacje wnętrza.

Zara

Sklep podzielony jest na swego rodzaju małe butiki , pomiędzy którymi przejście jest bardzo intuicyjne, co daje poczujcie spójności przestrzeni. Oświetlenie kieruje całą swoją moc na produkt. Jest kolejnym elementem kompozycji sklepu, wskazującym drogę i służącym jako przewodnik dla klientów odwiedzających sklep.

Pierwszy salon Zary prezentujący nową koncepcję marki to sklep przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie.

Wiêcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.