To architektoniczne przedsięwzięcie oddaje istotę nowej tożsamości Zary . Główną rolę odgrywają wydzielone przestrzenie, które są zachowane w konwencji neutralności i minimalizmu, a także podkreślają elementy kolekcji, ukazane w schludnym i funkcjonalnym otoczeniu.
Nowy koncept sklepu to nie tylko inna niż dotychczas prezentacja obrań, ale i wykreowanie wyjątkowej atmosfery zakupów poprzez odpowiednie światło, materiały dobierane z wielką starannością, kształty, aranżacje wnętrza.
Zara
Sklep podzielony jest na swego rodzaju małe butiki , pomiędzy którymi przejście jest bardzo intuicyjne, co daje poczujcie spójności przestrzeni. Oświetlenie kieruje całą swoją moc na produkt. Jest kolejnym elementem kompozycji sklepu, wskazującym drogę i służącym jako przewodnik dla klientów odwiedzających sklep.
Pierwszy salon Zary prezentujący nową koncepcję marki to sklep przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie.