Zalando Collection na Fashion Week Poland

Podczas VII edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland, największy sklep internetowy w Europie, Zalando, otworzył swój showroom w strefie Concept Store. Przedstawiona tam została ekskluzywna linia Zalando Collection, która oczarowała widzów, media i celebrytów.

Zalando po raz pierwszy wzięło udział w największej imprezie modowej w Polsce, FashionPhilosophy Fashion Week Poland . W specjalnej powierzchni Zalando Collection , klienci, media i celebryci mogli dotknąć i poczuć jakość ubrań i butów obecnie dostępnych na www.zalando.pl. Największe gwiazdy takie jak: Edyta Herbuś, Aleksandra Kwaśniewska, Joanna Horodyńska, Ada Fijał, Dorota Wróblewska, Karolina Malinowska, Ilona Felicjańska, Zofia Ślotała, Katarzyna Sokołowska odwiedziły stoisko Zalando Collection w hali Concept Store.

Chętnie oglądały i przymierzały ubrania z aktualnej linii Zalando Collection. Podobało im się to, że kolekcja idzie zgodnie ze światowymi trendami i wybiega w przyszłość. Wielu stylistów gwiazd oraz dziennikarzy z ciekawością oglądało specjalnie wyselekcjonowane artykuły z linii Zalando Collection Jesień/Zima 2012/2013. Dla przypomnienia, kolekcja Jesień/Zima 12/13 jednoczy dwa trendy 'New Mod' i 'Radical Minimalism'. Inspiracjami tej różnorodnej kolekcji zawierającej także buty i akcesoria, są subkultury Londynu z lat 60-tych oraz nowojorska sceneria artystyczna.

Doceniona międzynarodowo i popularna w Polsce bloggerka Jessica Mercedes Kirchner podczas łódzkiego tygodnia mody wspólnie z Zalando zaprosiła bloggerów, między innymi Igora Rądlewskiego, Fatilicious, Tobiasza Kujawę i inne media na stoisko Zalando Collection, by opowiedzieć o najnowszych trendach na www.zalando.pl i o jej doświadczeniu z butikami on-line. Natomiast, Szef Tygodnia Mody Jacek Kłak cieszy się, że Fashion Week stał się nie tylko miejscem zainteresowań mediów, ale ludzi biznesu, w tym działający od dwóch miesięcy w Polsce, sklep internetowy Zalando.

O Zalando Zalando jest największym w Niemczech sklepem internetowym z obuwiem i modą. Obszerna oferta dla ko-biet, mężczyzn i dzieci obejmuje zarówno znane marki, jak również artykuły najbardziej znanych projektan-tów. Obecnie Zalando współpracuje z ponad 1.000 marek. Oprócz obuwia i odzieży, klienci sklepu interne-towego Zalando mogą kupić ekskluzywne akcesoria, kosmetyki, a także artykuły sportowe. Zalando oferuje ponadto jedyny w swoim rodzaju serwis - bezpłatne przesyłki i zwroty, bezpłatną infolinię i 30-dniowe pra-wo zwrotu wszystkich produktów. Dzięki temu zakupy przez internet są wygodne i bezpieczne. Dzięki profi-lowi na Facebooku Klienci są na bieżąco informowani o aktualnych nowościach i trendach w modzie. Firma z siedzibą w Berlinie została założona w 2008 r. przez Roberta Gentza i Davida Schneidera. Po udanym starcie na rynku niemieckim firma w 2009 r. rozpoczęła swoją działalność również w innych graniczących z Niem-cami krajach. Pierwszym krajem była Austria (2009 r.), kolejnymi Holandia i Francja (2010 r.), a w roku 2011 do ich grona dołączyły Włochy, Wielka Brytania i Szwajcaria. Od początku 2012 roku Zalando prowadzi sprzedaż także w Szwecji, Belgii, Hiszpanii, Danii i Finlandii, Polsce i Norwegii.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.