Już 20 lat temu pani Evelyn H. Lauder zapoczątkowała Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies i stworzyła wraz z magazynem SELF Różową Wstążkę, która stała się ogólnoświatowym symbolem zdrowych piersi.
Hasło tegorocznej Kampanii "ODWAGA. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą" podkreśla 20letnie zaangażowanie firmy oraz naszych partnerów w walkę przeciw rakowi piersi poprzez edukację i badania. Podkreśla również konieczność kontrolowanie stanu swojego zdrowia poprzez regularne samobadanie i wizyty u lekarza.
Spektakularnym elementem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies jest Globalna Inicjatywa Illuminacji, dzięki której od 12 lat co roku podświetlane są różowym światłem ponad 200 budynków na całym świecie.
Wszystkie produkty z Różową Wstążką:
DKNY Fresh Blossom EDP 249PLN/50ML
CLINIQUE Dramatically Different Moisturizing Lotion z breloczkiem Różowej Wstążki 175PLN/200ML
ESTEE LAUDER Reparator Perfectionist CP+R z breloczkiem Różowej Wstążki 445PLN/50ML
CLINIQUE Chubby Stick nawilżający balsam do ust w kosmetyczce 79PLN
ESTEE LAUDER Pomadka i błyszczyk w kosmetyczce 140PLN
LA MER The Hand Treatment 360PLN/200ML
BOBBI BROWN BCA Collection "Pink Peony" Illuminating Bronzer plus mini Face Blander Brush 150PLN
Dzięki sprzedaży tych produktów zebrane zostaną fundusze, które wesprą badania nad rakiem piersi, prowadzone w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Wszystkie produkty dostępne są od 1 października w perfumeriach Douglas, Marionnaud i Sephora w całej Polsce!