C&A w nowej odsłonie

Nowoczesność, przejrzystość i komfort klienta to podstawowe założenia nowego konceptu sklepu C&A na ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Już od najbliższej soboty, 1 września, modowe zakupy dla całej rodziny staną się jeszcze bardziej wygodne i przyjemne.

Z okazji otwarcia odnowionego sklepu C&A Wars, w ostatni weekend wakacji, rodzinnym zakupom będą towarzyszyć liczne atrakcje. Młodszym czas uprzyjemnią zabawy, m.in. malowanie twarzy, balony czy gry na X-BOX Kinect. Panie będą miały okazję skorzystać ze wskazówek znanego stylisty dotyczących ubioru i makijażu, odpowiedniego dla określonego typu urody. Najnowsze kolekcje pasujące na każdy dzień sezonu jesienno-zimowego będą dostępne w niższych cenach, dzięki obowiązującemu w weekend 25% rabatowi. W sklepie będzie można obejrzeć i nabyć ubrania z wyjątkowej kolekcji zaprojektowanej przez światową top modelkę Cindy Crawford specjalnie dla marki C&A.

Po dwóch miesiącach przebudowy sklep C&A Wars zyskał zupełnie nowy wygląd. Z myślą o wygodzie klientów zaprojektowano nowoczesny koncept kolorystyczny, dodatkowe elementy dekoracyjne, podział przestrzeni, układ oświetlenia oraz prostą nawigację po sklepie. Szerokie alejki pozwalają bez problemu poruszać się w poszukiwaniu ubrań oraz akcesoriów. Przestrzenne, wygodne i odpowiednio oświetlone przymierzalnie z miejscami do siedzenia dla osób towarzyszących ułatwią wybór pasującego stroju.

Powierzchnię sprzedaży podzielono na działy tematyczne. Na parterze zlokalizowany został dział damski oraz młodzieżowy dla dziewcząt CLOCKHOUSE GIRLS, a na piętrze - dział męski, dziecięcy oraz młodzieżowy dla chłopców CLOCKHOUSE BOYS. W nowym koncepcie sklepu, marka młodzieżowa CLOCKHOUSE prezentowana jest w odmienny sposób, idealnie eksponujący charakter całej kolekcji, czyli bogactwo stylu, zróżnicowaną gamę kolorów oraz bardzo modowy charakter. Ważnym elementem linii CLOCKHOUSE są jeansy, jako niezbędny element stroju i ekspresji młodego pokolenia. Dodatkowo, nowoczesny design mebli, standów oraz podestów współgra z nową filozofią marki i podkreśla jej atrybuty.

C&A Wars jest sklepem doskonale zlokalizowanym, w centrum miasta, bardzo chętnie odwiedzanym przez klientów. Dlatego też ze szczególną dbałością podeszliśmy do kwestii jego modernizacji i przebudowy - podsumowuje zmiany Zbigniew Klepacki, dyrektor ds. sprzedaży C&A Polska Sp. z o.o.

Więcej o:
Copyright © Agora SA