Z okazji otwarcia odnowionego sklepu C&A Wars, w ostatni weekend wakacji, rodzinnym zakupom będą towarzyszyć liczne atrakcje. Młodszym czas uprzyjemnią zabawy, m.in. malowanie twarzy, balony czy gry na X-BOX Kinect. Panie będą miały okazję skorzystać ze wskazówek znanego stylisty dotyczących ubioru i makijażu, odpowiedniego dla określonego typu urody. Najnowsze kolekcje pasujące na każdy dzień sezonu jesienno-zimowego będą dostępne w niższych cenach, dzięki obowiązującemu w weekend 25% rabatowi. W sklepie będzie można obejrzeć i nabyć ubrania z wyjątkowej kolekcji zaprojektowanej przez światową top modelkę Cindy Crawford specjalnie dla marki C&A.
Po dwóch miesiącach przebudowy sklep C&A Wars zyskał zupełnie nowy wygląd. Z myślą o wygodzie klientów zaprojektowano nowoczesny koncept kolorystyczny, dodatkowe elementy dekoracyjne, podział przestrzeni, układ oświetlenia oraz prostą nawigację po sklepie. Szerokie alejki pozwalają bez problemu poruszać się w poszukiwaniu ubrań oraz akcesoriów. Przestrzenne, wygodne i odpowiednio oświetlone przymierzalnie z miejscami do siedzenia dla osób towarzyszących ułatwią wybór pasującego stroju.
Powierzchnię sprzedaży podzielono na działy tematyczne. Na parterze zlokalizowany został dział damski oraz młodzieżowy dla dziewcząt CLOCKHOUSE GIRLS, a na piętrze - dział męski, dziecięcy oraz młodzieżowy dla chłopców CLOCKHOUSE BOYS. W nowym koncepcie sklepu, marka młodzieżowa CLOCKHOUSE prezentowana jest w odmienny sposób, idealnie eksponujący charakter całej kolekcji, czyli bogactwo stylu, zróżnicowaną gamę kolorów oraz bardzo modowy charakter. Ważnym elementem linii CLOCKHOUSE są jeansy, jako niezbędny element stroju i ekspresji młodego pokolenia. Dodatkowo, nowoczesny design mebli, standów oraz podestów współgra z nową filozofią marki i podkreśla jej atrybuty.