Kampania Top Secret wiosna 2012

W Express yourself, kampanii Top Secret na wiosnę 2012 przed obiektywem Szymona Brodziaka stanęły trzy zupełnie różne modelki:  dobrze znana Marzena Pokrzywińska, Dorota Czaja, która była już twarzą Top Secret w poprzednim sezonie, oraz Michalina Manios, finalistka Top Model.

Koncepcja  sesji opierała się na ukazaniu ich wyjątkowych osobowości. Choć wszystkie wystąpiły w takich samych ubraniach Top Secret, Troll i Drywash zachowały swój indywidualny styl.
Marzena, rudowłosa pełna uroku osobistego dziewczyna o charakterystycznej urodzie, która wystąpiła w kampanii Top Secret przed rokiem,  została pokazana jako piękna i silna kobieta ;  Dorota - tancerka, aktorka - twarz marki  w minionym sezonie wcieliła się w zmysłową uwodzicielkę.  Dołączyła do nich intrygująca osobowość  ostatnich miesięcy ? Michalina, której pojawienie się w Top Model i trzecie miejsce w programie wywołało spore poruszenie.. Michalina pokazała wszystkim swoją otwartość, odwagę i to, że potrafi walczyć o swoje marzenia. W  kampanii Top Secret  prezentuje swój autentyzm i niezależność..
Tym trzem, tak różnym pięknym i seksownym kobietom towarzyszy w kampanii jeden- ten sam ? niepokorny mężczyzna, Hadrien Bal, co jeszcze bardziej podkreśla zmysłowy charakter sesji.

Kampania  ma być inspiracją dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie przez sposób ubierania ( choć nie tylko!) Prowokuje do zabawy strojem, otwartości, wędrówki po świecie mody,  zarówno odważnych eksperymentów jak i spokojnych poszukiwań własnego stylu.

Taki sam cel mają działania marketingowe, które zostaną podjęte w tym sezonie.
W świat Top Secret będą wciągały nie tylko atrakcyjne witryny salonów i okazjonalne promocje asortymentowe i cenowe  zachęcające do zakupów. Bliski kontakt z klientami zapewni  duża aktywność marki w internecie: kampanie produktowe zachęcające do zainteresowania kolekcją Top Secret, prowadzące do sklepu on-line kampanie  i konkursy na portalach związanych z modą, urodą, life-stylem.  Strategia budowania pozytywnych relacji z klientami realizowana będzie też poprzez społeczności, m.in.  rozwój fanpage Top Secret na Facebooku, współpracę z blogerami i komentatorami mody.

Część  zdjęć kampanii express yourself ,  zyskała w fotografiach Szymona Brodziaka specjalną nowoczesną formę , uzyskana dzięki efektom z innowacyjnego  rzutnika Barco FLM HD20,. Zobaczymy je na początku sezonu w kampanii prasowej.  Reklamy zaplanowano w tytułach liczących się wśród czytelników nastawionych na informacje o modzie i trendach, kreowanie własnego stylu. Między innymi w Avanti:)


Do kwietniowego Avanti zostanie dołączony katalog  prezentujący wiosenno- letnią kolekcję, ?Paszport do świata mody Top Secret ? z dołączonym kuponem rabatowym zachęcającym do specjalnych zakupów.

Wszystko po to, by klienci poczuli, że świat Top Secret pozwala im przez modę wyrażać siebie.