1. NIKE - 25 milionów obserwujących/ 47 milionów hashtagów
Najpopularniejsza marka modowa na Instagramie, obserwowana przez ponad 25 milionów użytkowników, doskonale wie, jak budować relację z klientem, który lojalnie i zupełnie bezpłatnie, reklamuje jej produkty. Z Nike ludzie chętnie się utożsamiają, bo tutaj chodzi o coś więcej niż o kolejną parę modnych butów. Marka promuje przede wszystkim zdrowy styl życia, a każde zdjęcie czy filmik niosą ze sobą przesłanie, które zawiera się w #nike, który w tym roku pojawił się na Instagramie ponad 47 milionów razy!
Nike NIKE Instagram NIKE Instagram
2. PRADA - 5 milionów obserwujących / 18 milionów hashtagów
Na miejscu drugim znalazł się jeden z najbardziej luksusowych domów mody. Piękne zdjęcia z pokazów, zajawki z backstage'u, gwiazdy na czerwonym dywanie - blichtr i splendor. W tym roku marka wspominana była na Instagramie ponad 18 milionów razy.
Prada Prada Instagram Prada Instagram
3. GUCCI - 5,7 miliona obserwujących / 17 milionów hashtagów
Kolejny włoski dom mody, który może pochwalić się bardzo zaangażowaną grupą miłośników. Obserwowana przez niemal 6 milionów użytkowników marka wspominana była w tym roku ponad 17 milionów razy.
Gucci Gucci Instagram Gucci Instagram
Badanie przeprowadzone przez Macy's nie uwzględnia marek sieciowych takich jak Zara (prawie 10 milionów obserwujących) czy H&M ( ponad 6 milionów). Wynika to zapewne z tego, że na rynku amerykańskim marki te nie są aż tak popularne jak w krajach europejskich.