ASHISH X TOPSHOP: kolekcja "Beach, Please!"

Tego lata TOPSHOP rozpoczyna sezon kontrowersyjną, lecz i żartobliwą, kolekcją stworzoną we współpracy z londyńskim projektantem Ashishem.

"Beach, Please!" to już dziesiąta wspólna kolekcja Topshop i projektanta. To swego rodzaju surrealistyczna wizja ośrodka wczasowego, nazwanego przez Ashisha "Paradise Hotel". Wrażenie przebywania na wymarzonym urlopie w luksusowym hotelu najlepiej podkreśla materiał użyty w kolekcji - frotté, tradycyjnie używane do szycia ręczników kąpielowych.

Na wielu elementach kolekcji (T-shirtach, bluzach, sukienkach czy ręcznikach) umieszczono logotypy nieistniejącego hotelu bądź nadruki komunikaty, tj. "Service Please" i "Do Not Disturb".

Kolekcja charakteryzuje się dosyć spokojną kolorystyką, w której elementem wyróżniającym są fluorescencyjne kostiumy kąpielowe.

Ashish mówi: - Kocham tę kolekcję, jest idealna na plażę i na imprezy przy basenie, a te najlepsze są w Paradise Hotel! Mam nadzieję, że jej noszenie będzie tak samo przyjemne, jak przyjemne było jej projektowanie!

Na T-shirtach z dżerseju umieszczono wykonane markerem, wyzywające napisy, takie jak "My name is , my room number is...", stanowiące aluzję do kultury celebrytów, "selfies" i wszechobecnego ekshibicjonizmu.

ASHISH X TOPSHOPASHISH X TOPSHOP ASHISH X TOPSHOP ASHISH X TOPSHOP

Ręczniki i płaszcze kąpielowe, które sprawiają wrażenie przywłaszczonych z pokoju hotelowego, mogą zostać zamienione w ubrania idealne na wakacyjny wypoczynek w najbardziej luksusowym ośrodku wypoczynkowym..

Zestaw kolekcjonerskich ubrań urozmaicają dodatki podświetlone światełkami LED. Zabudowane i powycinane platformy mają podświetlaną podeszwę, a przezroczysty plecak czy kopertówka wyglądają jak żywe, dzięki fluorescencyjnym światełkom migoczącym niczym świetliki. I na koniec, jako dopełnienie kolekcji, maska na oczy z ręcznikowego materiału ozdobiona hasłem "Not Now".

ASHISH X TOPSHOPASHISH X TOPSHOP ASHISH X TOPSHOP ASHISH X TOPSHOP

Dziesiąta z kolei współpraca obu marek potwierdza wyraźnie nieustające długoletnie wsparcie, jakie TOPSHOP okazuje talentom z londyńskiej branży mody, zarówno poprzez projekt NEWGEN British Fashion Council, jak i liczne inicjatywy partnerskie. Jako misję firmy TOPSHOP stawia poszukiwanie i dbanie zarówno o młode, jak i uznane talenty.

Kate Phelan, dyrektor kreatywny TOPSHOP, komentuje: - Paradise Hotel to dziesiąty wspólny projekt Ashisha i Topshop. Ashish, łącząc swój humor i styl, tworzy kolekcję mody na plażę i do sypialni, na basen i do klubu. Podświetlane trampki, "ręcznikowe" bluzy z kapturem i kopertowe sukienki, które mogą służyć jako ręcznik, to totalny i jedyny właściwy styl hotelowy na lato.

Kolekcja będzie dostępna na całym świecie we flagowych sklepach TOPSHOP, wybranych sklepach Nordstrom oraz u partnerów, w tym w Browns Focus oraz w Vfiles.

Kolekcja dostępna będzie także w Polsce, w salonie Topshop w Złotych Tarasach.

Więcej o:
Copyright © Agora SA