Żona księcia Harry’ego to dla wielu jej fanów niekwestionowana ikona stylu. Podobnie, jak w przypadku księżnej Kate Middleton wszystko, co włoży w mgnieniu oka znika ze sklepowych półek. Rodzina Królewska może pozwolić sobie na ubrania z najwyższej półki cenowej, dlatego gdy tylko ktoś z jej członków włoży produkt ze znanej sieciówki jest to nie lada wydarzenie. Księżna Meghan Markle na pierwsze oficjalne wyjście w Nowym Roku zaskoczyła wszystkich zestawem z Massimo Dutti. To popularna sieciówka, która podbiła europejski rynek. Polki również chętnie sięgają po produkty tej marki. Mama Archiego tym razem zdecydowała się na modele w różnych odcieniach brązu. Gładki sweter, który został uszyty z jedwabiu morwowego i wełny to prawdziwy hit! Prosty krój oraz golf doskonale wpisują się zimowe trendy. Model znajdziemy jeszcze w sześciu innych kolorach w rozmiarze XS-XL. Produkt w sklepie online marki kosztuje 179 zł, co jak na tak wysoką jakość i standardy królewskie jest niezwykle przystępną ceną.
Sweter to nie jedyny produkt z Massimo Dutti, który tym razem włożyła księżna Meghan Markle. Satynowa spódnica midi nie tylko doskonale eksponuje szczupłą sylwetkę żony księcia Harry’ego, ale także jest idealną bazą jej looku. Model o rozszerzanym kroju kosztuje 399 zł, a w sklepie online marki znajdziemy go już tylko w rozmiarze XS oraz L. Spódnica to strzał w dziesiątkę nie tylko na oficjalne wyjścia, ale także do pracy, randkę czy spotkanie ze znajomymi. Można ją połączyć nie tylko ze swetrami, ale także topami i bluzkami, a nawet eleganckimi koszulami.
Księżna Meghan Markle chętnie sięga po klasyczne, ponadczasowe produkty. Jednym z nich jest beżowy, długi płaszcz marki Reiss. Prosty krój to strzał w dziesiątkę, który pozwoli nam na dopasowanie go do niemal każdej stylizacji. Niestety model, na który zdecydowała się księżna nie jest już dostępny w sprzedaży internetowej, jednak podobny model kosztuje 325 funtów.