Magda Mołek w zjawiskowym komplecie z H&M!

Prezenterka, uważana jest za jedną z najlepiej ubranych kobiet w polskim show-biznesie. Magda Mołek od lat interesuje się modą prezentując widzom modne stylizacje. Tym razem gwiazda postawiła na produkty z H&M: spódnicę i bluzkę z tym samym wzorem. Wiemy, ile kosztują produkty z popularnej sieciówki!

Magda Mołek w bluzce z H&M

Magda Mołek, na zdjęciu, które ostatnio opublikowała na swoim Instagramie, ma wzorzystą bluzkę z cienkiego, kreszowanego szyfonu. Dzięki elastycznej stójce i luźnym rękawom zakończonym marszczeniem idealnie wpisuje się w jesienne trendy. Produkt znajdziemy w szerokiej rozmiarówce od rozmiaru 32 do 50. Klientki zgodnie twierdzą, że jeśli zdecydujemy się na jej zakup, powinniśmy wybrać bluzkę o jeden rozmiar większą, niż standardowo nosimy. Ten model w sklepie online H&M kosztuje 139,99 zł. Produkt idealnie sprawdzi się nie tylko ze spódnicami, ale również z jeansami i eleganckimi spodniami. Uniwersalne kolory: czarny oraz kremowy, które zostały ze sobą połączone, możemy tą bluzkę dopasować do wielu stylizacji nie tylko ze spódnicami, ale również z jeansami, czy eleganckimi spodniami.

Magda Mołek i spódnica H&M

Do szyfonowej bluzki stylistka Magdy Mołek, Joanna Dadas, dobrała spódnicę do połowy łydki z tym samym wzorem. Lekko rozszerzany produkt z grubej satyny idealnie sprawdzi się jesienią. Wystarczy dobrać odpowiednie dodatki i stylizacja gotowa! To model, który możemy wykorzystać niemal podczas każdej pory roku. Spódnica na stronie internetowej sklepu kosztuje 149,99 zł. Szeroka rozmiarówka to jeden ze znaków rozpoznawczych H&M. Dzięki niej panie o różnych kształtach mogą sobie na nią pozwolić. Ten produkt znajdziemy w jeszcze trzech innych kolorach: kremowym z brązowym wzorem oraz turkusową i oliwkową.

Magda Mołek stawia na stylowe dodatki!

Uzupełnieniem stylizacji prezenterki były czerwone, długie kozaki. Buty marki By Malene Birger nie są już dostępne w sprzedaży. Firma powstała w Kopenhadze piętnaście lat temu. Dziś ich produkty znajdziemy w ponad 1000 sklepach w 42 krajach. Założycielka marki Malene Birger, zrezygnowała z projektowania w 2014 roku. Nową dyrektor kreatywną została Mathilde Torp Mader, której projekty odzwierciedlają radosną elegancję dla nowoczesnych kobiet.

Więcej o: