Jessica Mercedes w bluzce z najnowszej kolekcji Reserved

Blogerka modowa chętnie sięga po produkty marki Reserved. Tym razem Jessica Mercedes postawiła na stylizację z bluzką, którą pokochali jej fani. Ten model idealnie sprawdzi się do jesiennych zestawów! Sprawdźcie ile kosztuje!

Jessica Mercedes w Reserved

Blogerka na jednym z najnowszych zdjęć opublikowanych na Instagramie pojawiła się we wzorzystej bluzce z organzy z najnowszej kolekcji Reserved#CiaoKendall, która jest już dostępna w sklepach. Mamy tutaj kluczowe trendy sezonu: bufiaste rękawy, stójkę z dekoracyjną kokardą i wyrazisty print! Bluzka kosztuje 159,99 zł i możemy wykorzystać ją w różnego rodzaju stylizacjach. Jessica Mercedes połączyła ją z klasycznymi, czarnymi jeansami z rozszerzonymi nogawkami. Stylizację uzupełniły ciekawe, zabudowane klapki i delikatny, niemal niewidoczny, makijaż.

Reserved i Kendall Jenner

Polska marka w tegorocznej kampanii jesień – zima 2019 zdecydowała się na współpracę z jedną z najlepiej opłacanych modelek na świecie, Kendall Jenner. Gwiazda swoją karierę rozpoczynała jako nastolatka występująca w reality show swojej rodziny „Keeping up with the Kardashian”. Dziewczyna znalazła na siebie pomysł i postanowiła zostać modelką, w czym pomogła jej przedsiębiorcza mama, Kris Jenner. Kendall brała udział w pokazach największych, światowych projektantów oraz niezliczonej ilości kampanii reklamowych. To pierwszy raz, gdy gwiazda zdecydowała się na współpracę z polską marką. Klip reklamowy wyreżyserował Gordon Von Steiner, który współpracował m.in. z Pradą i z magazynem Vouge. Modelka w reklamie wciela się w kobiety z filmów, takich jak m.in. „Leon Zawodowiec” czy „Małżeństwo po włosku”.

Jessica Mercedes i jej styl

Blogerka chętnie eksperymentuje ze stylizacjami. Sięga po odważne ubrania oraz dodatki. Nie boi się krytyki, dlatego decyduje się na to, co w pełni wyraża jej osobowość. To kolejny raz, gdy Jessica Mercedes decyduje się na produkty marki Reserved. Ostatnio opublikowała zdjęcie w czarnej, krótkiej sukience z białym kołnierzykiem, którą zachwyciła fanów. Na pierwszy rzut oka można zauważyć, że blogerka lubi inwestować w dobre, markowe produkty z wyższej półki i łączyć je z nieco tańszymi elementami, które znaleźć można w ofercie sieciówek. 

Więcej o: