O specjalnej kolekcji ,zaprojektowanej przez zmarłego w tym roku słynnego kreatora, pisaliśmy na Avanti24.pl już w czerwcu. Na Instagramie L'Oreal Paris pojawiła się informacja o niezwykłej współpracy, której efektem jest kolekcja kosmetyków do makijażu. Zamknięte w czarnych opakowaniach, ozdobionych imieniem i nazwiskiem projektanta, produkty doskonale oddają rock'n'rollowego ducha Karla Lagerfelda i świetnie wpisują się w makijażowe trendy sezonu jesień-zima 2019/2020.
Już po raz szósty L'Oreal Paris została Partnerem i Oficjalnym Kreatorem Makijażu paryskiego Tygodnia Mody. Marka wytypowała trzy stylowe Polki i zaprosiła je do udziału w Paris Fashion Week 2019. Joanna Horodyńska, Ada Fijał i Marieta Żukowska, mimo że są zupełnie różne, to niekwestionowane polskie it-girls, które wyznaczają i lansują trendy w mediach społecznościowych. L’Oreal Paris od lat otacza się silnymi kobietami, które promują ideę women empowerment, będącą integralną częścią filozofii marki.
Joanna Horodyńska to modelka, stylistka i trendsetterka, znana ze swoich ekstrawaganckich stylizacji. Oprócz relacjonowania najgorętszych wydarzeń podczas Paris Fashion Week 2019, wystąpi także w roli modelki na spektakularnym pokazie Le Défilé L'Oréal Paris - jako gość specjalny, jedna z wyjątkowego grona międzynarodowych influencerek.
28 września monumentalna fasada paryskiego Muzeum Monet stanie się wyjątkowym tłem dla energetycznej mieszanki mody, makijażu, trendów i innowacji. Na wybiegu pojawią się m.in. Eva Longoria, Helen Mirren, Doutzen Kroes, Liya Kebede, Andie McDowell czy debiutujące w roli modelek Amber Heard i Camila Cabello. Polskim gościem specjalnym będzie Joanna Horodyńska.