Nowe kolekcje, gorące premiery: nowości od Levi's, Wrangler, Swarovski i otwarcie dwóch sklepów Monki w Polsce

Koniec wakacji to czas nowych kolekcji, które od jakiegoś czasu zaczynają pojawiać się na sklepowych wieszakach oraz półkach. W tym tygodniu mamy dla was trzy premierowe kolekcje popularnych marek odzieżowych oraz jednej biżuteryjnej. Przypominamy również, że już za chwilę na polskim rynku zadebiutuje kolejna szwedzka marka koncernu H&M.

Skórzane torebki Levi's

Torebki skórzane oddają hołd pierwszej damskiej kolekcji Levi's z 1934 rokuTorebki skórzane oddają hołd pierwszej damskiej kolekcji Levi's z 1934 roku Levi's

Kolekcja skórzanych torebek L-bag została zaprojektowana w San Francisco i wykonana przez włoskich rzemieślników z Werony. Obejmuje pięć modeli ze skóry zabarwionej roślinnymi barwnikami i ozdobionymi elementami z żelaza. Kolekcja torebek Levi's oddaje hołd pierwszej w historii damskiej kolekcji Levi's z 1934 roku. Modele L Belt Bag i L Saddle Bag występująw dwóch wersjach kolorystycznych. Pozostałe wersje:L MiniSaddle Bagi L Cross Body różnią się wielkością i sposobem noszenia. Kolekcja pojawi się w sprzedaży września, a ceny torebek zaczynają się od 669 zł.

Nasz hit? Duża skórzana shopperka idealna do pracy albo na uczelnię!

Nowe linie jeansów Wrangler dopasowane do różnych kobiecych sylwetek

Jeansy z nowej kolekcji Levi'sJeansy z nowej kolekcji Levi's mat. prasowe

Wrangler Perfect Fit to nowa linia jeansów Body Bespoke® Plus, w której znajdą się w nowe modele spodni, dopasowanych także do bardziej krągłych sylwetek. W ramach Body Bespoke Plus pojawią się dwa fasony – Body Bespoke Skinny Plus oraz Body Bespoke Straight Plus. Obydwa są dostępne w 3 kolorach, mają wysoką talię i specjalne konturowanie, a tkanina Smart Stretch sprawia, że otulają sylwetkę. Fason obcisły pojawia się w 5 odsłonach – super skinny, skinny, high rise, super high oraz skinny plus. Klasyczny model skinny jest dostępny w 14 spraniach, a wersja z wysoką talią w 10. Dodatkiem do kolekcji będą jeansy z nutą retro, czyli dzwony w czarnym i jasnoniebieskim kolorze, które wprowadzą do stylizacji ducha vintage. Damskie jeansy 11WWZ Western Zipper to oryginalny damski krój inspirowany stylem kowbojskim. Jedyne w swoim rodzaju jeansy z siedmioma charakterystycznymi detalami Wranglera uszyte z nowatorskiej tkaniny denimowej o splocie skośno-krzyżowym (broken twill).

Nasz hit? Nie istnieje idealny rozmiar – tajemnica tkwi w doskonale dopracowanym fasonie, który leży jak ulał na każdej sylwetce. 

Swarovski - nowa kolekcja biżuterii Tarot Magic

Magiczna kolekcja Swarovski jesień 2019Magiczna kolekcja Swarovski jesień 2019 mat. prasowe

W jesiennej kolekcji marka Swarovski czerpie inspiracje z magii tarota. W biżuterii z kolekcji Tarot Magic elementy tarota przeplatają się z astrologią. Odpowiednie akcenty ozdobione zostały mieniącymi się symbolami tarota, znakami, wróżbami i motywami astrologicznymi, które dodają blasku niezależnie od ulubionego stylu.  

Biżuteria Swarovskiego to swoisty emocjonalny język dla współczesnych kobiet, a ponieważ nadchodzi zima, proponujemy klejnoty, symbole i talizmany, które zapewnią blask i pozytywną energię, a jednocześnie wzmocnią wiarę w siebie.

- wyjaśnia dyrektor kreatywna w firmie Swarovski, Nathalie Colin.

Tegoroczna jesienna kolekcja obejmuje wyjątkowe elementy w eleganckim kolorze złota oraz nasyconych barwach granatu, fioletu i zieleni. W tym sezonie marka eksperymentuje z refleksami światła, łącząc ze sobą kryształy i różnobarwne metale.

Nasz hit? Kolczyki Tarot Magic, które swoją formą przypominają karty tarota. Ozdobione zostały złotem i mieniącymi się kryształami.  

MONKI otwiera pierwsze dwa sklepy w Polsce

 

Pierwszy sklep Monki w Polsce zostanie otwarty 29 sierpnia w krakowskim centrum  handlowym Bonarka, a kolejny 30 sierpnia w Galerii Katowickiej. Aby powitać fanki marki z Warszawy, w połowie sierpnia Monki zorganizuje specjalne wydarzenie w stolicy. Tego lata skandynawska marka odzieżowa Monki nie tylko będzie świętować otwarcie pierwszych dwóch sklepów w Polsce, ale również badać, co dla, młodych
ludzi z tego kraju oznacza siła sióstr, kreatywność i wyrażanie siebie. Dawanie młodym kobietom siły do działania i wspieranie ich w tym, by czuły się  dobrze z samymi sobą, stanowi podstawę wszystkich działań i wartości marki Monki. Ola Sworowska, Nina Kozieradzka, Kasia Sawczuk i Ange-Sophie Reich udzieliły
osobistych wywiadów, z których powstały krótkie filmy o tym, co jest dla nich ważne, co je porusza i motywuje. 

Kasia SawczukKasia Sawczuk Fot.prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.