#beautynews: gorące nowości kosmetyczne

Sezon ogórkowy? Nie w branży beauty! Ostatnie miesiące to cała masa ciekawych newsów ze świata makijażu i pielęgnacji. Nowe linie, marki, opakowania i ambasadorzy. Sprawdźcie koniecznie, na jakie produkty warto zwrócić uwagę.

Wakacyjna kosmetyczka

Lato to czas wyjazdów. Popularne marki przygotowuje specjalne minaturowe wersje swoich produktów, które zajmują mało miejsca i mogę być przewożone np. w bagażu podręcznym. W tym sezonie po raz pierwszy na takie rozwiązanie zdecydowało się Yope. W mały rozmiarze dostępne są szampon, odżywka, żel pod prysznic, mydło do rąk oraz balsam. Polska marka w ostatnim czasie zaprezentowała także inne nowości. Jej portfolio poszerzyło się o linię jeszcze bardziej odżywczych maseł do ciała, które kuszą zapachami róży, kadzidłowca, chińskiej herbaty, kokosa, dziurawca czy rozmarynu. 

W podróży przyda się także żel antybakteryjny. Wie o tym Carex, który na sezon 2019 przygotował 5  wariantów tego typu produktu, m.in. truskawkowy i aloesowy. Żele skutecznie oczyszczają dłonie bez użycia wody. 

Zupełnie nową linię zaprezentowała Bielenda. #Body Positive przygotuje naszą skórę na wakacje. Kosmetyki mają pomóc zwiększyć poziom jędrności skóry i zredukować cellulit. Linia to trzy produkty: Serum Booster, Super Koncentrat i Aqua Gel. Wszystkie zawierają w składzie ekstrakty roślinne oraz kwas hialuronowy.

Nowości Yope, Carex i BielendaNowości Yope, Carex i Bielenda mat. prasowe

Avene znane jest ze swoich kremów i balsamów chroniących przed promieniowaniem UV. W tym sezonie marka promuje także innym produkt, który powinien być podstawą każdej wyjazdowej kosmetyczki. Mowa o dezodorancie typu roll-on, który zapewnia świeżość aż do 24h. Kosmetyk był już dostępny w ofercie Avene, ale teraz ma nową, ulepszoną formułę. Zawarte w nim składniki absorbcyjne i antbakteryjne redukują nieprzyjemny zapach i uczucie wilgotności. Co ważne aktualnie produkt nie zawiera soli aluminium i alkoholu.

Latem świetnie się sprawdzają także suche olejki. Jeden z najbardziej znanych tego typu produktów na świecie, czyli kultowy Nuxe Huile Prodigieuse od kilku tygodni dostępny jest w zupełnie nowej odsłonie. Wersja Florale to słodki, ale jednocześnie świeży zapach, który bazuje oczywiście na nutach kwiatowych. Wyczuć da się także białe piżmo i grejpfruta.

Na koniec dwa wakacyjne gadżety, które również warto zapakować do walizki. Pierwszy z nich to nowa wersja szczoteczki do twarzy FOREO. LUNA 3 łączy się z aplikacją i podpowiada jak wykonać oczyszczanie lub masaż dla najlepszego efektu. Co ważne posiada jeszcze większą powierzchnię czyszczącą, a silikonowe wypustki docierają nawet do trudno dostępnych miejsc. Szczoteczka posiada 16 poziomów pulsacji, które możemy dostosować do kondycji, czy wieku naszej skóry. LUNA 3 świetnie sprawdzi się także po treningu - zachęcamy do obejrzenia wideo.

Nowości Nuxe, Avene i FOREO LUNA 3Nowości Nuxe, Avene i FOREO LUNA 3 mat. prasowe

Drugi gadżet niedawno zadebiutował w polskiej Sephorze. Sphynx to innowacyjny maszynka do golenia. Produkt jest dostępny w trzech kolorach i składa się z atomizera wody, mydła do golenia i dwóch ostrzy. Dzięki przemyślanemu opakowaniu Sphynx można mieć zawsze przy sobie. Idealny produkt na wakacje.

Sphynx to kompaktowa maszynka do goleniaSphynx to kompaktowa maszynka do golenia mat. prasowe

Makijaż na lato

Sporo się dzieje także w świecie makijażu. Nowe palety, pomadki i gadżety. Jeśli chodzi o pierwszą kategorię to warto wspomnieć o marce Alilla Cosmetics. To 100% naturalne hipoalergiczne kosmetyki do makijażu. W skład cieni wchodzą jedynie naturalnie występujące minerały oraz naturalne olejki roślinne. Paletka składa się z 7 cieni oraz pudru transparentnego. Całość zamknięta jest w eleganckim drewnianym opakowaniu. 

Alilla Cosmetics to mineralne cienie do powiekAlilla Cosmetics to mineralne cienie do powiek mat. prasowe

Benefit poszerza swoją linię Hello Happy. Pierwsza nowość to podkład Flawless Brightining. Produkt ma średnie krycie, pozostawia natomiast cerę bardzo rozświetloną. Specjalna mieszanka fotochromatycznych pigmentów nieustannie pracuje na skórze i zapewnia satynowe wykończenie, a zawartość kwasu hialuronowego nawilża ją. Latem sprawdzi się także puder w kamieniu z tej samej linii. Matowi i wygładza. Oba kosmetyki występują w 12 kolorach. 

Bardzo słodką nowość przedstawił ostatnio L'oreal. Les Macarons, czyli linia matowych pomadek marki powiększyła się o nowe kolory. Tak jak pozostałe kuszą nie tylko pięknymi odcieniami (róże, beże, brązy, czerwienie), ale również zapachem! Pomadki utrzymują się na ustach aż do 16 godzin. 

Sporo makijażowych nowości zaprezentował również Eveline Cosmetics. Świetnie zapowiada się m.in. gąbka Magic Bleneder. Wykonana ze specjalnego materiału o strukturze pszczelego plastra bez zawartości lateksu idealnie rozprowadza makijaż i nie pozostawia smug, a unikalny kształt pozwala na aplikację różnych produktów. Kolejna ciekawa nowość to paleta Angel Dream. Jakie kolory w niej znajdziemy? Nie brakuje miedzi, złotego piasku, czerwieni, śliwki czy głębokiego brązu. Za pomocą 12 cieni można wykonać modny makijaż zarówno na co dzień, jak i na wieczór.  

Nowości Benefit, Eveline i L'orealNowości Benefit, Eveline i L'oreal mat. prasowe

W zgodzie z naturą 

Jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumentami - sprawdzamy składy, wspieramy mniejsze, lokalne marki. Naturalnych kosmetyków jest na polskim rynku coraz więcej. Teraz do tego grona dołączają firmy OnlyBio i OnlyEco. Twarzą obu marek została dziennikarka Katarzyna Bosacka. W ofercie znajdziemy  naturalne, wegańskie kosmetyki i środki czystości. Składają się one w 99% ze składników pochodzenia naturalnego, a główną substancją myjącą jest biorafinowana surfaktyna z rzepaku.

Swoje portfolio systematycznie poszerza także Miya Cosmetics. Nowością jest m.in. krem BB dostępny w dwóch odcieniach: do jasnej i ciemnej karnacji. Krem ma SPF 30, więc świetnie się sprawdzi latem. Jest lekki i ładnie dopasowuje się skóry. Dodatkowo wyrównuje koloryt cery, ujednolica jej odcień i delikatnie pokrywa niedoskonałości. Inna nowość Miya to peeling all-in-one do twarzy, dekoltu, dłoni i ciała. Wygładza, oczyszcza i odświeża skórę, pozostawiają ją nawilżoną, rozświetloną i miękką w dotyku. W jego składzie znajdziemy m.in. drobinki z bambusa, orzechów makadamia, ryżowe i kryształki cukru.

The Ordinary to kanadyjska marka, którą uwielbiają m.in. blogerki i vlogerki. Kosmetyki mają bardzo prosty skład, nie są testowane na zwierzętach i nie zawierają parabenów, siarczanów, olejów mineralnych i olejów zwierzęcych. Co ważne The Ordinary jest również przystępne cenowo. Gorąca nowość marki to olejki do włosów: z nasionami chia, z owoców rokitnika i z nasion ogórecznika. Pierwszy z nich wpływa pozytywnie na witalność i gęstość włosów, drugi dodaje im blasku, a trzeci  chroni przed działaniem czynników zewnętrznych.

Nowości OnlyBIO, The Ordinary i MiyaNowości OnlyBIO, The Ordinary i Miya mat. prasowe

Eco, to nie tylko naturalne składy, ale także odpowiednie, biodegradowalne opakowania. Pod koniec ubiegłego roku pisaliśmy o świetnej inicjatywie Kevin Murphy. Firma zapowiedziała, że jako pierwsza na świecie będą tworzyć opakowania swoich produktów w całości z plastiku odzyskanego z oceanu (OWP). Teraz już wiemy, że pierwsze takie butelki trafią na półki we wrześniu tego roku! Na specjalnie zorganizowanej konferencji o tym projekcie opowiadał sam założyciel marki.

Butelki Kevin Murphy z plastiku odzyskanego z oceanuButelki Kevin Murphy z plastiku odzyskanego z oceanu mat. prasowe

Kroki w kierunku bycia jeszcze bardziej eco podjął także The Body Shop. Marka wprowadziła własne tworzywo recyklingowe. The Body Shop wykorzystując recykling chce pomóc zmienić nie tylko naszą planetę, ale i życie ludzi zmuszonych do zbierania plastikowych odpadów w celu przeżycia. Już dziś marka wykorzystuje 100% materiałów wtórnych w produkcji butelek produktów do pielęgnacji włosów. Ale to nie wszystko. Brand umożliwi klientom także zwracanie pustych butelek, słoików, pojemników, tubek oraz garnków na specjalnych stoiskach w swoich sklepach. Każdemu, kto odda w sklepie pięć opakowań, przysługiwać będzie prezent od marki (podobnie działa także marka MAC). Póki co ten system działa tylko w pięciu krajach, ale mamy nadzieję, że bardzo szybko będzie dostępny także w Polsce. 

The Body Shop wprowadza własne tworzywo recyklingoweThe Body Shop wprowadza własne tworzywo recyklingowe mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.