Reebok MYT - kolekcja dla silnych kobiet

Odważne, unikalne wzory i fasony oraz Jourdan Dunn w roli ambasadorki - w swojej nowej kampanii Reebok składa hołd silnym, niezależnym kobietom.

Kultowe sportowe marki już dawno odeszły od tworzenia ubrania tylko "na siłownię". Teraz ich kolekcje, choć oczywiście nadal tworzone w sportowym duchu, świetnie się sprawdzają także na co dzień. Tak jest również z linią MYT, która niedawno zadebiutowała w ofercie Reebok. W kampanii promującej ubrania wystąpiła Jourdan Dunn. Wybór ambasadorki nie był przypadkowy. Modelka i aktorka znana jest z podkreślania kobiecej niezależności, indywidualności oraz kreatywności.

Nowa kampania Reebok MYTNowa kampania Reebok MYT mat. prasowe

„Jestem niezwykle podekscytowana współpracą z marką Reebok, która od lat niesamowicie wspiera kobiety” – komentuje Jourdan Dunn. „Nowa kampania jest połączeniem mody, sportu, niezależności i indywidualności – czyli wszystkich tych rzeczy, które są dla mnie wyjątkowo ważne. Jej celem jest zachęcanie kobiet do bawienia się modą, posiadania własnego stylu i bycia sobą. Dla mnie budowanie tej pewności siebie zaczyna się na siłowni i jest obecne w każdym aspekcie mojego życia. Wszystko zaczyna się od uwierzenia w siebie i wygenerowania energii do osiągania rzeczy niemożliwych”.

Kolekcja, w której znalazły się m.in. tank topy, krótkie i długie bluzy, szerokie spodnie, szorty, a nawet rajstopy, jest ciekawa, odważna, ale też uniwersalna - idealna dla dziewczyn, które chcą się czuć komfortowo i wyglądać stylowo w każdych okolicznościach. 

Nowa kampania Reebok MYTNowa kampania Reebok MYT mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.