Kultowe sportowe marki już dawno odeszły od tworzenia ubrania tylko "na siłownię". Teraz ich kolekcje, choć oczywiście nadal tworzone w sportowym duchu, świetnie się sprawdzają także na co dzień. Tak jest również z linią MYT, która niedawno zadebiutowała w ofercie Reebok. W kampanii promującej ubrania wystąpiła Jourdan Dunn. Wybór ambasadorki nie był przypadkowy. Modelka i aktorka znana jest z podkreślania kobiecej niezależności, indywidualności oraz kreatywności.
Nowa kampania Reebok MYT mat. prasowe
„Jestem niezwykle podekscytowana współpracą z marką Reebok, która od lat niesamowicie wspiera kobiety” – komentuje Jourdan Dunn. „Nowa kampania jest połączeniem mody, sportu, niezależności i indywidualności – czyli wszystkich tych rzeczy, które są dla mnie wyjątkowo ważne. Jej celem jest zachęcanie kobiet do bawienia się modą, posiadania własnego stylu i bycia sobą. Dla mnie budowanie tej pewności siebie zaczyna się na siłowni i jest obecne w każdym aspekcie mojego życia. Wszystko zaczyna się od uwierzenia w siebie i wygenerowania energii do osiągania rzeczy niemożliwych”.
Kolekcja, w której znalazły się m.in. tank topy, krótkie i długie bluzy, szerokie spodnie, szorty, a nawet rajstopy, jest ciekawa, odważna, ale też uniwersalna - idealna dla dziewczyn, które chcą się czuć komfortowo i wyglądać stylowo w każdych okolicznościach.
Nowa kampania Reebok MYT mat. prasowe