Kolejna dobra wiadomość dla fanek szwedzkich sieciówek. Niedawno pisaliśmy o Weekday, marce z grupy H&M, która już wkrótce zadebiutuje w naszym kraju. Teraz wiemy, że to niejedyny ruch grupy w kierunku polskiego rynku. Latem pojawią się u nas dwa sklepy stacjonarne Monki. Pierwszy z nich powstanie w Katowicach i będzie zlokalizowany w Galerii Katowickiej. Drugi otworzy się w Krakowie.
Polska to dla nas nowy, fascynujący rynek. Nie możemy się doczekać aż produkty Monki pojawią się w stylizacjach polskich pasjonatek mody. Chcemy, aby Polki odkrywały Monkiwersum nie tylko online, lecz również w sklepach stacjonarnych
- mówi Jennie Dahlin Hansson, dyrektor zarządzająca marki Monki. Sklepy mają się wyróżniać ciekawą aranżacją wnętrz. Cechą charakterystyczną będzie długa fasada z łuków oraz karuzela kul dyskotekowych.
Marka Monki to jakość i ceny H&M-u, ale ciekawsze wzornictwo. Na ubraniach często znajdziemy malarskie i graficzne desenie, które idealnie nadają się do modowych eksperymentów. Projektanci Monki łączą walory skandynawskiej mody z azjatyckim stylem ulicznym. W tworzeniu kolekcji marka często inspiruje się stylizacjami publikowanymi w sieci przez ich fanki. Można znaleźć je na Instagramie pod hashtagiem #monkistyle. Oprócz tego Monki wierzy, że za pomocą fajnych ubrań w przystępnej cenie można dawać młodym kobietom siłę do działania.
Wraz z oficjalnym otwarciem sklepów w dwóch polskich miastach, marka z niecierpliwością wyczekuje poszerzenia swojej społeczności #monkistyle, o jeszcze większą liczbę kobiet, tworząc przestrzeń, w której będą mogły wzajemnie się wspierać.
Marka Monki powstała w 2006 r. w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M.