Obecna na rynku od 2013 marka Madelle zyskała dużą popularność wśród polskich klientek. O sukcesie zdecydowały charakterystyczne dla projektów Magdaleny Magnon retro stylistyka inspirowana francuską elegancją lat 70., dbałość o szczegóły oraz doskonała jakość materiałów. W Madelle ręcznie szyte są nawet najdrobniejsze detale, np. ręcznie powlekane guziki, a cała produkcja odbywa się w Polsce. Flagowym materiałem jest jedwab drukowany we wzory specjalnie dla polskiej marki.
W kolekcjach Madelle oprócz jedwabiu regularnie pojawiają się bawełna, wiskoza, wełna oraz len. Symetryczne i wyraziste w formie kroje nawiązują do stylistyki mody retro, tak samo jak charakterystyczne dla marki kwieciste tkaniny, w kolekcji wiosna-lato 2019 dostępne także w kolorze białym oraz zielonym.
Nigdy nie goniłam za zmieniającymi się trendami. Wypracowałam swój własny styl, który jest zbieżny z moim gustem. W końcu zapanowała harmonia pomiędzy mną a moją kolekcją
– mówi Magdalena Magnon.
Dla nas Madelle to przede wszystkim proste i bardzo dziewczęce sukienki. W nowej kolekcji oprócz sprawdzonych wzorów i modeli, które cieszą się największą popularnością, pojawiły się także piękne koszulowe bluzki z drukowanej tkaniny, ażurowe koszule z lnu oraz spódnice z asymetryczną falbaną. Wszystko doskonałe do skomponowania letniej garderoby w paryskim stylu.
Biel i zieleń to dominujące kolory nie tylko kalii, ale też kampanii Madelle. Jest ona prosta i z klasą, ale także niebanalna. Mająca jasny komunikat - dążenia do ciągłej doskonałości
– mówi Magdalena Magnon.