Suknia ślubna z sieciówki? Czemu nie! Coraz więcej popularnych marek odzieżowych wprowadza do swoich ofert ślubne kreacje, a przyszłe panny młode wybierają gotową suknię ślubną z sieciówki. Decydują o tym przede wszystkim względy ekonomiczne - taka suknia ślubna jest zazwyczaj nawet dziesięciokrotnie tańsza od tej szytej na miarę w salonie krawieckim. Oprócz tego suknie ślubne dostępne w ofercie znanych marek odzieżowych, coraz częściej zachwycają świetnym wzornictwem.
Plisowana suknia H&M H&M
Jeszcze kilka lat temu nie wyobrażałyśmy sobie tego, aby sukniê ¶lubn± można było kupić w sieciówce. Dziś to rzecz zupełnie normalna i coraz chętniej praktykowana przez wiele przyszłych panien młodych. Sukienka ślubna z salonu to zazwyczaj wydatek minimum dwóch tysięcy złotych, w sieciówce taka kreacja kosztować może nawet 200-300 zł. H&M suknie ślubne wprowadziło do sprzedaży już w 2014 roku i od tamtego czasu coraz więcej popularnych marek odzieżowych idzie w ślady szwedzkiego giganta. Ślubne kreacje sprzedaje dziś także TOPSHOP, ASOS, EDITED, w tym roku pojawiły się także w ofercie ORSAY oraz &Other Stories.
Suknie ślubne z nowej oferty H&M H&M
W ślubnej kolekcji H&M dostępna jest efektowna, d³uga sukienka z koronkową górą i tiulowym dołem, z dekoltem w serce zmysłowo odkrywającym ramiona, w cenie 799,99 zł oraz minimalistyczna sukienka na cienkich ramiączkach uszyta z grubej satyny. Oprócz ślubnych sukienek H&M proponuje także modele koktajlowe idealne na weselne przyjęcia. To przede wszystkim długie modele utrzymane w romantycznym stylu boho, z plisowaniami oraz falbankami.