To ma być prawdziwa rewolucja dla świata luksusowej mody i samej firmy Chanel. Nigdy wcześniej nie zdecydowano się na kapsułową kolekcję ubrań, której autorem byłaby osoba spoza struktury firmy. Pharrel Williams już wcześniej współpracował z marką, projektując dla niej sneakersy, występując w roli modela na wybiegu oraz pełniąc funkcję ambasadora jednej z torebek Chanel. Tym razem francuski dom mody idzie o krok dalej, a efektem kooperacji z Pharrelem ma być kolekcja ubrań w streetwearowym stylu. Muzyk opublikował na swoim Instagramie zapowiedź filmu promującego kolekcję. Widać na nim grupy kobiet i mężczyzn wystylizowane na miejskie gangi. Ubrani są w neonowe projekty Pharrella Williamsa z logo Chanel, a sportowe stylizacje dopełnia bogato zdobiona biżuteria i luksusowe dodatki.
Pharrel Williams przyznaje, że uwielbia biżuterię Chanel, mimo że skierowana jest do kobiet. Nie raz pokazywał się z łańcuchami pereł na szyi, albo innymi ozdobami francuskiego domu mody. Jego własna kolekcja również będzie opierać się na płynności płciowej, którą jak zaznacza, czerpał od samej Gabrielle Chanel. Rzeczywiście projektantka często czerpała z męskiej garderoby tworząc wygodne i uniwersalne propozycje dla kobiet. W filmie zapowiadającym kolekcję, muzyk przekonuje, że nie warto budować ścian, za to warto stawiać mosty, dlatego bardzo docenia otwartość Chanel na jego pomysły. Kolekcja ma trafić do sprzedaży 4 kwietnia, a oficjalna premiera odbędzie się podczas otwarcia flagowego butiku marki w Seulu. Linia Williams-Chanel ma się składać z około 40 elementów, w tym ubrań (bluzy, T-shirty, longsleeve'y itd), biżuterii, butów, okularów przeciwsłonecznych i toreb.