Chyba nie ma osoby, która nie kochałaby Paryża wiosną! Urokliwe uliczki zaczynają robić się jeszcze bardziej tłoczne, a kafejki wystawiają swoje stoliki na zewnątrz. Paryż stał się też głównym bohaterem wiosennej kampanii marki Diego M, specjalizującej się w okryciach wierzchnich premium. W sezonie wiosna 2019, firma proponuje klasyczne trencze, krótkie płaszcze o okrągłym kroju (idealne dla figury jabłka!), a także pikowane kurtki w sportowym stylu. Marka stawia na uniwersalną, a jednocześnie bardzo modną w tym sezonie kolorystykę: beże, brązy, liliowy, czerwień i soczystą pomarańcz. Oprócz modnych kolorów, w wiosennej kolekcji pojawiają się najbardziej pożądane wzory, czyli kwiaty i krata!
Jeśli zastanawiasz się, jakie okrycie wierzchnie kupić na wiosnę, postaw na klasykę z domieszką trendów. Na naszej liście zakupów pierwsze miejsce zajmuje trencz. W tym sezonie znów królował na wybiegach projektantów, ale zawsze w unowocześnionej formie. Modny trencz ma długość maksi (sięga do połowy łydki) i wyróżniają go duże klapy przy kołnierzu. Mile widziane są również ozdobne guziki, a także materiał z połyskiem. W modzie są lateksowe i plastikowe trencze w neonowych kolorach albo przezroczyste - wyglądają jak płaszcze przeciwdeszczowe.
Wiosenna kolekcja Diego M. Kolaż Avanti24 / Mat. prasowe
Warto zwrócić uwagę na wiosenne płaszcze w stylu lat 60. Charakteryzuje je krój w kształcie litery "A", krótki kołnierzyk i zapięcie pod szyję na duże, pokryte materiałem guziki. Podobne płaszcze nosiła Jacqueline Kennedy. W ofercie marki Diego M występują we współczesnym i ekstrawaganckim wydaniu - takie rozwiązania lubimy najbardziej!