Wiosna 2019: nowa kampania polskiej marki LINE odkrywa elegancką stronę lnu

Wiosna 2019 w wykonaniu polskiej marki LINE to hołd dla prostych form, które zyskują prestiż dzięki wysokiej jakości materiałom. LINE specjalizuje się w ubraniach z lnu, w tym sezonie odkrywając jego bardziej elegancką odsłonę.

Wiosna 2019 u polskich projektantów: nowa kampania LINE

O polskiej marce LINE pisaliśmy już w zeszłym roku, zachwycając się kolekcją Tuscany, którą uznaliśmy za idealną propozycję dla kobiet znudzonych mocnym kolorem i falbanami. Ubrania na sezon wiosna-lato 2019 to kontynuacja pierwotnie obranego stylu. Znów zobaczymy lniane szorty, topy wiązane na biuście i luźne koszule. Tym razem jednak marka odkrywa przed nami swoją bardziej elegancką stronę. W kolekcji pojawiły się marynarki, sukienki zapinane wysoko pod szyję oraz propozycja garniturowa. Całość bazuje jednak na linii z poprzednich sezonów, jest spójne stylistycznie, a więc ubrania z zeszłego roku można łączyć z nowymi.

LINE - kampania wiosna-lato 2019LINE - kampania wiosna-lato 2019 Mat. prasowe

Nie gonimy za ciągle zmieniającymi się trendami. Wierzymy w klasyczne i proste kroje, z dobrej jakości materiałów, które będą służyć kobiecie na lata

- głosi motto marki. Rzeczywiście projekty powtarzają się, natomiast zmieniają się tylko niektóre elementy krojów i materiały.

Ubrania z lnu - specjalność marki LINE 

LINE - kampania wiosna-lato 2019LINE - kampania wiosna-lato 2019 Mat. prasowe

Większość ubrań polskiej marki LINE ma oversize'owy krój. Cel - zapewnienie swobody i wolności kobietom, które będą je nosić. Oprócz tego marka zwraca uwagę, że to krój oversize podkreśla naturalne piękno i sylwetkę kobiet. Natura to drugie słowo klucz w filozofii LINE. Marka stawia na dobre jakościowo, naturalne materiały, takie jak len, wełna, wiskoza, bawełna. Oprócz eleganckich propozycji w postaci wiosennych marynarek, LINE proponuje w tym sezonie odrobinę dziewczęcego ducha. Widać go w sukienkach z bufiastymi rękawkami i zakładkami przy dekolcie, które styliści marki słusznie połączyli w kampanii z modnym słomkowym albo wełnianym kapeluszem.

LINE - kampania wiosna-lato 2019LINE - kampania wiosna-lato 2019 Mat. prasowe

LINE - kampania wiosna-lato 2019LINE - kampania wiosna-lato 2019 Mat. prasowe

LINE - kampania wiosna-lato 2019LINE - kampania wiosna-lato 2019 Mat. prasowe

Barbara Hulanicki - polska projektantka, która podbiła Zachód

Więcej o:
Copyright © Agora SA