PUMA i MTV przedstawiają wspólną kolekcję oraz specjalną edycję modelu PUMA RS-X

Dzięki kolejnej odsłonie współpracy marki PUMA i telewizji MTV kultowy model lat 80. model RS zyskuje zupełnie nowe oblicze

PUMA i MTV nawiązały współpracę już w 2006 roku. Efektem wspólnych działań była kolekcja PUMA YO MTV, która nawiązywała do klasycznych sylwetek modeli PUMA z lat 80. Nowa odsłona modelu RS-X zainspirowana została muzyką i kulturą cyfrową, ale także metamorfozą, jaką w ostatnich latach przeszła kultowa stacja MTV.

Kolekcja PUMA X MTV

PUMA X MTVPUMA X MTV mat. prasowe

MTV i PUMA reprezentują kulturę i styl ulicy od pokoleń, a ta kolaboracja naturalnie je łączy

- powiedział Jose Castro, Starszy Wiceprezes ds. Globalnej Współpracy i Produktów Konsumenckich Softlines, Viacom Nickelodeon.

Model RS-X Tracks wyróżnia przerysowana i mocna sylwetka nawiązująca do stylu lat 80. Tym samym PUMA doskonale wpisuje się w trend, który od kilku lat widoczny jest w segmencie sneakersów. Masywna sylwetka zbudowana z siatkowej i tekstylnej cholewki, ozdobiona została skórzanymi elementami. RS-X Tracks X MTV Pastel 1 dostępne są w kolorystyce PUMA White – Sweet Lavender, a RS-X Tracks X MTV Pastel 2 w kolorach PUMA Black – Sweet Lavender. Kolekcję butów uzupełniają T-shirty, topy, bluzy oraz szorty z widocznym logotypem PUMA x MTV.

PUMA X MTVPUMA X MTV mat. prasowe

Jesteśmy podekscytowani ponowną współpracą z marką, która z powodzeniem na nowo przedstawiła swoje oblicze światu

- mówi Adam Petrick, Globalny Dyrektor ds. Marki i Marketingu PUMA.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.