Nike stawia na innowacje. Marka poszerza ofertę dla sportsmenek i aktywnych kobiet

W poniedziałek w paryskim Palais Brongniar marka Nike zaprezentowała niezwykłą kolekcję, która pojawi się w sprzedaży latem. Główną atrakcją wydarzenia był udział 14 narodowych drużyn, które wezmą udział w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej Kobiet.

Główną atrakcją wydarzenia Nike był pokaz strojów zaprojektowanych specjalnie dla zawodniczek. W pokazie udział wzięły Brandi Chastian, jedna z najbardziej utytułowanych zawodniczek w historii piłki nożnej, Meg Rapinoe i Alexa Morgana z Narodowej Reprezentacji Piłki Nożnej Kobiet w Stanach Zjednoczonych. Na "wybiegu" pojawiły się także gimnastyczka Simone Biles, uprawiająca szermierkę Ibtihaj Muhammad oraz koszykarka Sue Bird.

Marka Nike wspiera i motywuje kobiety

 

W tym roku marka Nike koncentruje swoje działania na kobiecym sporcie. W styczniu pokazano niezwykłą kampanię "Dream Crazier" z Sereną Williams, w której zwrócono uwagę na niezwykle silne emocje towarzyszące sportowcom w trakcie ich zmagań. Nike stara się również inspirować i motywować młode dziewczyny, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem. 

 

Nike nieustannie rozwija swoją technologię i pokazuje, jak ważny w sportowych aktywnościach jest odpowiednio dobrany biustonosz sportowy. W tym roku Nike poszerza swoją kolekcję staników do 57 modeli, dostępnych w trzech rodzajach wsparcia oraz do rozmiaru 100G. Model sportowego biustonosza Fe/Nom Flyknit Nike który zadebiutował na rynku w 2017 roku, będzie towarzyszył zawodniczkom podczas tegorocznego Pucharu Świata Kobiet. 

W ciągu najbliższych miesięcy w ofercie Nike pojawią się także nowe kolory sneakersów, w palanach jest także współpraca z marką Swarovski. Nike zamierza także odświeżyć ikoniczne modele sportowego obuwia dla kobiet. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.