Zalando wzbogaca asortyment o nowe marki premium. Wśród nich See by Chloé, Missoni i Elisabetta Franchi

Kampanią "Zwyczajnie nadzwyczajne" Zalando promuje szeroki asortyment i dostępność marek z kategorii Premium oraz odzieży, obuwia i dodatków od projektantów. Autorem zdjęć jest polski fotograf Marcin Kempinski.

W tym sezonie Zalando poszerza swój asortyment o 17 nowych marek. W kategorii Premium pojawią się See by Chloé, Diane von Fürstenberg, Mulberry, Cecilie Cph, ALLEN SCHWARTZ, DL 1961, PAIGE oraz Elisabetta Franchi. Dostępne będą także nowe marki premium obuwia - JOOP!, Mulberry oraz Chatelles. Do działu akcesoriów dołączy także Tous. 

Nowe marki premium w Zalando

Zalando wiosna 2019Zalando wiosna 2019 mat. prasowe

Klienci są coraz bardziej wszechstronni; w swoich stylizacjach łączą nieznane marki z marynarką z metką projektanta i elementami ‘vintage’. Produkty Premium nie są dedykowane już tylko elitarnej grupie klientów, choć Ci mają oczywiście dla nas duże znaczenie, ale są wybierane przez coraz więcej osób. Poza tym, obserwujemy trend, w którym obecne pokolenia traktują produkty Premium jak inwestycję, aspirują do nich. Nasza szeroka baza klientów ułatwia nam dotarcie do odbiorców Premium z różnychpokoleń.

- Lena Sophie Krups, Head of Buying Premium, opowiada o tym, dlaczego kategoria Premium ma dla Zalando tak duże znaczenie

Polski fotograf odpowiada za nową kampanię Zalando

Nowa kampania ZalandoNowa kampania Zalando mat. prasowe

Kampania Zalando „Zwyczajnie nadzwyczajne” została wyreżyserowana i sfotografowana przez polskiego fotografa Marcina Kempskiego. Zalando chce przekonać swoich klientów, że styl jest postawą i sposobem na wyrażenie swojej
osobowości za pomocą ulubionych marek, niezależnie od miejsca zamieszkania. 

Moim planem było szukanie zaskakujących kontrastów. Zawsze staram się znaleźć jakiś błyskotliwy – czasami zabawny – detal, dzięki któremu zdjęcie będzie ciekawe.
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.