W tym sezonie Zalando poszerza swój asortyment o 17 nowych marek. W kategorii Premium pojawią się See by Chloé, Diane von Fürstenberg, Mulberry, Cecilie Cph, ALLEN SCHWARTZ, DL 1961, PAIGE oraz Elisabetta Franchi. Dostępne będą także nowe marki premium obuwia - JOOP!, Mulberry oraz Chatelles. Do działu akcesoriów dołączy także Tous.
Zalando wiosna 2019 mat. prasowe
Klienci są coraz bardziej wszechstronni; w swoich stylizacjach łączą nieznane marki z marynarką z metką projektanta i elementami ‘vintage’. Produkty Premium nie są dedykowane już tylko elitarnej grupie klientów, choć Ci mają oczywiście dla nas duże znaczenie, ale są wybierane przez coraz więcej osób. Poza tym, obserwujemy trend, w którym obecne pokolenia traktują produkty Premium jak inwestycję, aspirują do nich. Nasza szeroka baza klientów ułatwia nam dotarcie do odbiorców Premium z różnychpokoleń.
- Lena Sophie Krups, Head of Buying Premium, opowiada o tym, dlaczego kategoria Premium ma dla Zalando tak duże znaczenie
Nowa kampania Zalando mat. prasowe
Kampania Zalando „Zwyczajnie nadzwyczajne” została wyreżyserowana i sfotografowana przez polskiego fotografa Marcina Kempskiego. Zalando chce przekonać swoich klientów, że styl jest postawą i sposobem na wyrażenie swojej
osobowości za pomocą ulubionych marek, niezależnie od miejsca zamieszkania.
Moim planem było szukanie zaskakujących kontrastów. Zawsze staram się znaleźć jakiś błyskotliwy – czasami zabawny – detal, dzięki któremu zdjęcie będzie ciekawe.