Nowa kolekcja butów i torebek L37

Wiosenno-letnia kampania L37 to swoisty spacer po Warszawie. Słynna obuwnicza marka chce nam w ten sposób przypomnieć, że nogi to najlepszy środek transportu, dzięki któremu możemy odkrywać świat.

Tegoroczne nowości L37 oglądamy na tle charakterystycznych stołecznych miejsc. Ekipa marki zabiera nas na spacer po Warszawie. Zdjęcia powstały m.in. na Powiślu, w okolicach ulicy Twardej oraz w Zachęcie. Skąd taki pomysł?

Nowa kolekcja L37Nowa kolekcja L37 mat. prasowe

Nie ma nic bardziej wyzwalającego po zimie niż odsłonięta kostka, ciepła kawa w dłoni i szybki marsz ulubionymi ulicami. W kampanii SS19 nieprzypadkowo przechadzamy się po Warszawie. Tu powstała nasza marka, mieszka spora część naszych klientek. Warszawa jest dla nas domem, źródłem inspiracji, ale też wielką dumą – szczególnie teraz, gdy sprzedajemy polskie buty i torebki w ponad 15 krajach na całym świecie i stajemy się niepisanymi ambasadorami stolicy.” – mówi współzałożycielka marki L37, Joanna Trepka.

Torebka z nowej kolekcji L37Torebka z nowej kolekcji L37 mat. prasowe

Wiosenno-letnia kolekcja marki to przede wszystkim wygodne buty, w których można aktywnie spędzać czas. Najwyższy obcas mierzy tylko 6 centymetrów, a najpopularniejszy fason to balerinki. Dodatkowy komfort zapewniają piankowe spody i wyściółki. Uwagę zwracają oryginalne barwy, wzory i formy. Królują błękit, żółć, fuksja, pasy i multikolor. Twórczynie L37 zapowiadają także, że już niedługo w ofercie marki pojawią się pierwsze polskie personalizowanie adidasy.

Nowości L37Nowości L37 mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Agora SA