Tegoroczne nowości L37 oglądamy na tle charakterystycznych stołecznych miejsc. Ekipa marki zabiera nas na spacer po Warszawie. Zdjęcia powstały m.in. na Powiślu, w okolicach ulicy Twardej oraz w Zachęcie. Skąd taki pomysł?
Nowa kolekcja L37 mat. prasowe
Nie ma nic bardziej wyzwalającego po zimie niż odsłonięta kostka, ciepła kawa w dłoni i szybki marsz ulubionymi ulicami. W kampanii SS19 nieprzypadkowo przechadzamy się po Warszawie. Tu powstała nasza marka, mieszka spora część naszych klientek. Warszawa jest dla nas domem, źródłem inspiracji, ale też wielką dumą – szczególnie teraz, gdy sprzedajemy polskie buty i torebki w ponad 15 krajach na całym świecie i stajemy się niepisanymi ambasadorami stolicy.” – mówi współzałożycielka marki L37, Joanna Trepka.
Torebka z nowej kolekcji L37 mat. prasowe
Wiosenno-letnia kolekcja marki to przede wszystkim wygodne buty, w których można aktywnie spędzać czas. Najwyższy obcas mierzy tylko 6 centymetrów, a najpopularniejszy fason to balerinki. Dodatkowy komfort zapewniają piankowe spody i wyściółki. Uwagę zwracają oryginalne barwy, wzory i formy. Królują błękit, żółć, fuksja, pasy i multikolor. Twórczynie L37 zapowiadają także, że już niedługo w ofercie marki pojawią się pierwsze polskie personalizowanie adidasy.
Nowości L37 mat. prasowe