Dua Lipa została nową ambasadorką marki Pepe Jeans

Jedna z najpopularniejszych wokalistek młodego pokolenia nawiązała współpracę z Pepe Jeans. Dua Lipa pracę jako ambasadorka rozpoczęła od wzięcia udziału w kampanii, która nawiązuje do denimowego dziedzictwa brytyjskiej marki.

Dua Lipa to już ikona swojego pokolenia. Charyzmatyczną wokalistkę na Instagramie obserwuje ponad 26 milionów ludzi, których inspiruje nie tylko jej twórczość, ale także wyrazisty styl. Teraz piosenkarka będzie miała okazję sprawdzić się w nowej roli - jako ambasadorka brytyjskiej marki Pepe Jeans.

Dua Lipa w nowej kampanii Pepe JeansDua Lipa w nowej kampanii Pepe Jeans Mat. prasowe

Dua Lipa jest jedną z najszybciej szybujących w górę światowych gwiazd muzyki, a jej styl doskonale współgra z DNA naszej marki” mówi Mark Blenkinsop, dyrektor marketingu Pepe Jeans. „Współpraca z Duą jest kamieniem milowym na drodze rozwoju Pepe Jeans. Rok 2019 zapowiada się obiecująco zarówno dla Pepe Jeans, jak i Dui Lipy – przedstawimy wspólnie wiele specjalnych akcji, które ucieszą i zaangażują naszych fanów.

Dua Lipa nie tylko identyfikuje się ze stylem Pepe Jenas, wspiera także proekologiczne działania marki, która chce ustanowić nowy standard w projektowaniu i produkcji dżinsów przyjaznych środowisku.

Nowa kampania Pepe JeansNowa kampania Pepe Jeans Mat. prasowe

Kampania z brytyjską wokalistką w roli głównej nawiązuje do dziedzictwa Pepe Jeans. Duę Lipę sfotografowano w czerni i bieli, w stylizacjach podkreślających denimowe dziedzictwo marki. Zdjęcia i kolekcję łączy wyrazistość, klasyka i ponadczasowość.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.