Na początku 2019 roku światło dzienne ujrzał nowy projekt Marty Wiktorii Wolniak - Polki mieszkającej na stałe w Hiszpanii. Odzieżowa marka Cette Femme Libre (franc. ta wyzwolona kobieta) to z jednej strony inspiracja epoką wiktoriańską, a z drugiej seksowne, dziewczęce fasony i tkaniny rodem z lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych, kiedy to ikonami stylu były dziewczyny ze Spice Girls, Christina Aguilera czy Britney Spears. Wolniak kieruje swoje projekty do odważnych, pewnych siebie i swoich atutów kobiet. W ofercie nie brakuje gorsetowych wiązań, falban, crop topów, długości midi i hiszpańskich dekoltów. Całość uszyta została z włoskich i hiszpańskich tkanin w polskich szwalniach.
Cette Femme Libre to nowa marka na polskim rynku mat. prasowe
Cette Femme Libre to nowa marka na polskim rynku mat. prasowe
Kilka dni temu w sieci zadebiutowała wiosenno-letnia odsłona Patrizia Aryton. Kampania, podobnie jak cała kolekcja, to połączenie nowoczesności z tradycją. Jest elegancko i klasycznie, ale też kobieco oraz zgodnie z aktualnymi trendami. W nowym sezonie polska marka postawiła na mocne kolory i zwracające uwagę wzory. Ciekawym elementem kolekcji są nietypowe garnitury: świetnie skrojona marynarka i spodenki do kolan. Oprócz tego jak zwykle zachwycają jedwabne sukienki i klasyczne płaszcze. Na wiosenno-letnią kolekcję Patrizia Aryton składają się cztery linie: Marine tailoring, Breakfast in clouds, Corpo safari i Date with the city.
Zobacz także: #polskiemarki: co wpadło nam w oko w ostatnim czasie? Top 5
Wiosenna kolekcja Patrizia Aryton Mat. prasowe
Wiosenna kolekcja Patrizia Aryton mat. prasowe
Za chwilę minie rok od debiutu Nudyess na polskim rynku. Marka radzi sobie coraz lepiej, a grono jej klientek rośnie w imponującym tempie. Brand od samego początku prowadzony jest bardzo konsekwentnie - czwarta kolekcja to naturalna kontynuacja dotychczasowych założeń - jest kobieco, sensualne i modnie. Do beżu, koloru, który wpisany jest w DNA Nudyess, tym razem dołączył elegancki granat. Nie brakuje klasycznych, podkreślających sylwetkę sukienek, które są podstawą każdej kolekcji marki. Nowością są elementy utrzymane w stylu sportowym: topy, leginsy, które z powodzeniem można nosić na siłownię oraz eleganckie spodnie typu palazzo.
Nowa kolekcja Nudyess mat. prasowe
Nowa kolekcja Nudyess Mat. prasowe
Torebka Buttercup jest już doskonale znana miłośniczkom projektów Sabriny Pilewicz - kilka miesięcy temu ten model zadebiutował w ofercie marki jako efekt współpracy z Cartoon Network. Każda z trzech torebek przypominała inną bohaterkę bajki "Atomówki". Ale w butiku Pilewicz dostępne są także inne wersje tego modelu - zdecydowanie bardziej standardowe i codzienne. Poręczny, nietuzinkowy fason w nowym wydaniu pozbawiony jest elementów komiksowych. Klasyczne Buttercup kosztuje 1500 zł i są dostępne w kolorze czerwonym, czarnym, żółtym i błękitnym.
Torebki Buttercup Sabriny Pilewicz https://www.instagram.com/sabrinapilewicz
Zobacz także: Atomówki bohaterkami najnowszej kolekcji torebek Sabriny Pilewicz
Muscat to polska marka produkująca okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne. Brand jako jeden z pierwszych producentów soczewek okularowych wprowadził na rynek usługę Domowej Przymierzalni. Początek 2019 roku to kolejny sukces - marka została oficjalnym partnerem placówek medycznych Lux Med. Pakiety okulistyczne dostępne są w salonach stacjonarnych oraz w sklepie online w kwocie 99 zł. Usługa obejmuje jednorazową konsultację okulistyczną W Lux Med wraz z możliwością doboru okularów w salonie Muscat.
Muscat rozpoczął współpracę z Lux Med mat. prasowe