Walentynki 2019: artystyczna kampania Reserved

Na Walentynki 2019 Reserved przygotowało coś specjalnego. Kampania marki, chociaż promuje zmysłową bieliznę i dodatki, to osadzona jest w niezwykle artystycznych klimatach. Zamiast oczywistych miłosnych motywów, mamy efektywne kolaże stworzone przez polską artystkę.

Reserved regularnie wychodzi poza ramy standardowych działań marek modowych. Brand przyzwyczaił nas już do swoich odważnych kampanii, współprac z osobistościami ze świata kultury i sztuki, czy kolekcji inspirowanych kultowymi postaciami oraz miejscami. Sieciówka nietypowo podeszła również do tematu Walentynek. O stworzenie kampanii, która promuje zmysłową bieliznę i dodatki idealne na święto zakochanych, poproszono Barrakuz, czyli Beatę Śliwińska. 

Zobacz także: Stocznia Gdańska na ubraniach Reserved. Kolekcja będzie sprzedawana również za granicą

Kolekcja #ReservedForLoveKolekcja #ReservedForLove mat. prasowe

Efektem współpracy Reserved i polskiej artystki jest #ReservedForLove - kampania, w której klasyczne zdjęcia zastąpiono artystycznymi kolażami. Walentynki 2019 to w polskiej marce oczywiście seksowna bielizna (koronkowe biustonosze, satynowe szlafroki, koszule nocne, eleganckie zestawy typu basic) i pasujące do niej dodatki (kolczyki, naszyjniki). Barrakuz pokazała całość w sposób graficzny - kolaże oprócz zdjęć kolekcji zawierają m.in. fragmenty ręcznie robionych laurek miłosnych z końca XIX wieku czy paryskich rzeźb. Projekt jest utrzymany w technice kolażu trójwymiarowego, a jego uzupełnieniem są animacje stworzone przez Bartka Szadurskiego. 

Walentynkowa kolekcja ReservedWalentynkowa kolekcja Reserved mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Agora SA