Znane sportowe marki zaciekle walczą o uwagę młodego odbiorcy - globalni giganci decydują się na lokalne kampanie i ambasadorów, z którymi ich klienci mogą się identyfikować. Właśnie dlatego coraz częściej decydują się na współprace z gwiazdami social mediów - muzykami, aktorami czy blogerami modowymi. Reebok promowali m.in. Natalia Nykiel i Dawid Kwiatkowski, a twarzami adidasa są Maffashion i Jessica Mercedes. Ambasadorów spoza świata sportu nie boi się także PUMA. Więcej - marka stworzyła program PUMA Talents, który ma za zadanie wspieranie lokalnych wykonawców, poprzez pomoc w rozwijaniu ich kariery.
Daria Zawiałow w nowej kampanii PUMA mat. prasowe
Marka stopniowo będzie przedstawiała kolejnych artystów, którzy dołączą do programu i wezmą udział we wspólnych projektach muzycznych z ambasadorami PUMA: Darią Zawiałow, Jan- Rapowanie oraz White 2115. Cała trójka jest doskonale znana młodszej publiczności - tworzą, koncertują, są charyzmatycznymi, a łączy ich pasja do muzyki.
Pierwsza wspólna sesja ambasadorów marki przedstawia ich w zaskakującej scenerii pałacu. Sportowy ubiór bohaterów kontrastuje z bogactwem barokowych wnętrz. Autorem zdjęć jest Kasia Bielska.