Kampania brytyjskiej marki River Island po raz kolejny łamie stereotypy

Odzieżowa marka River Island w kampanii "This Is Family" chce zmieniać stereotypowe postrzeganie rodziny. Na zdjęciach pokazuje między innymi pary jednopłciowe.

Do zeszłorocznej kampanii River Island zaprosiło osoby, które zmagały się z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Akcja pod szyldem "Etykiety są dla ubrań, nie dla ludzi", była szeroko komentowana w mediach społecznościowych i spotkała się z bardzo pozytywną reakcją.

Świetna sprawa! Zdecydowanie więcej marek powinno podążać tą drogą. Na zakupy chodzą wszyscy, nie tylko idealni modele

- komentowano pod postem River Island.

Najnowsza kampania odzieżowej marki River Island hasłem "This Is Family" ponownie zwraca uwagę na różnorodność, tym razem pojęcia tego, czym jest współczesna brytyjska rodzina.

Nasza kampania #ThisIsFamily" stworzona w Studio Bvld ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych. W River Island, celebrowanie i promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuowała tę historię.

- podkreśla Angela Asiedua, szef marketingu marki River Island

River Island pokazuje, że nie istnieje jedna definicja rodziny

Kampania 'This Is Family' River IslandKampania 'This Is Family' River Island mat. prasowe

Marka zwraca uwagę, że tradycyjnie rozumiana rodzina (mama, tata oraz dziecko/dzieci) to obecnie w Wielkiej Brytanii mniej niż jedna trzecia wszystkich par. Większość stanowią rodziny niebiologiczne, wieloetniczne, często patchworkowe, a także rodziny, w której partnerzy są tej samej płci. Mimo tego, większość marek nadal pokazuje w reklamach tradycyjny obraz rodziny, pomijając zmiany, które zachodzą we współczesnym brytyjskim społeczeństwie.

Kampania This Is Family River IslandKampania This Is Family River Island mat. prasowe

Na zdjęciach promujących kampanię "This Is Family" River Island pokazuje między innymi dwóch mężczyzn z niemowlęciem na rękach oraz parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem.

River Island to marka, która zawsze stara się być częścią swoich klientów. Mając to na uwadze, stworzyliśmy kampanię #ThisIsFamily - prawdziwą celebrację i redefinicję tego, czym jest dzisiaj rodzina - nigdy wcześniej nie zdefiniowana i ciągle się zmieniająca.

- dodał Victor Pyk, dyrektor kreatywny w Studio Blvd

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.