Walentynki 2019: Tinder i Stradivarius wypuszczają kolekcję walentynkowych t-shirtów

Walentynki 2019 coraz bliżej. Marka Stradivarius podjęła współpracę z Tinderem, jedną z najpopularniejszych na świecie aplikacji randkowych. Koszulka z nowej kolekcji może być świetnym pomyłem na walentynkowy prezent.

Walentynki to dla odzieżowych marek doskonały moment na promocję specjalnych kolekcji powstałych z myślą o święcie zakochanych. W tym roku Stradivarius i Tinder podszedł nieco przewrotnie do walentynkowego tematu i zamiast koszulek z hasłami kojarzonymi tradycyjnie ze świętem zakochanych, zaproponował kolekcję t-shirtów ozdobionych sloganami charakterystycznymi dla Tindera.

Walentynki 2019: co kupić na walentynkowy prezent?

Walentynkowa kolekcja Stradivarius i TinderWalentynkowa kolekcja Stradivarius i Tinder mat. prasowe

Wspólna kolekcja Tinder i Stradivarius to świetna propozycja dla tych, którzy chcą tegoroczne walentynki uczcić nieco innym niż zazwyczaj, prezentem. Linia t-shirtów z humorystycznymi napisami spodoba się zarówno zakochanym, którzy odnaleźli swoją drugą połówkę na Tinderze, jak i singlom, którzy mają za sobą zabawne doświadczenia związane z tym popularnym serwisem randkowym.

Walentynkową kolekcję t-shirtów Stradivarius ozdabiają hasła znane z TinderaWalentynkową kolekcję t-shirtów Stradivarius ozdabiają hasła znane z Tindera mat. prasowe

Jednym z haseł na koszulce z walentynkowej kolekcji Tinder i Stradivarius, jest nawiązujący do znanego z aplikacji randkowej sloganu, napis "Right Swipe". Pozostałe koszulki z kolekcji ozdabiają zabawne zwroty - "You looked taller on Tinder" czy "Love Me Tinder”. Duża czcionka oraz charakterystyczne logo Tindera sprawiają, że t-shirty na pewno przykują uwagę wszystkich.  

Walentynki 2019: wygraj walentynkowy wyjazd do Londynu

Walentynki 2019: kolekcja Stradivarius i TinderWalentynki 2019: kolekcja Stradivarius i Tinder mat. prasowe

Oprócz przygotowanej na walentynki wspólnej kolekcji t-shirtów, Stradivarius i Tinder rozpoczęły na Instagramie kampanię #UnforgettableMatch. Trójka wybranych w konkursie laureatów pojedzie do Londynu, aby wziąć udział w ekskluzywnej imprezie we flagowym sklepie Stradivarius na Oxford Circus, promującej walentynkową kolekcję obudwu marek. 

Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy, że na swoim Instastory opublikujesz wideo, w którym opowiesz o swoim najbardziej wyjątkowym doświadczeniu z Tinderem. Kampania #UnforgettableMatch chce pokazać, że walentynki może świętować każdy, niezależnie od tego czy na Tinderze odnalazł miłość swojego życia, przyjaźń, romantyczne uniesienia czy ciekawe doświadczenie. 

Więcej o:
Copyright © Agora SA