Jakub Gierszał i Andrzej Chyra w najnowszej kampanii marki Bytom

Sztuka aktorska i krawiectwo 2018 - takimi słowami polska marka Bytom reklamuje swoją najnowszą kolekcję. Bohaterami kampanii zostali Jakub Gierszał i Andrzej Chyra. Strzał w dziesiątkę? O tak!

Andrzej Chyra i Jakub Gierszał w kampanii Bytom 

Bytom już od dłuższego czasu stawia na komunikację, w której podkreślana jest długoletnia historia firmy i jej klasyczny styl. Napis "sztuka krawiectwa od 1945 roku" dodany do logo jest tego najlepszym przykładem. Ale na słowach się nie kończy. Teraz marka zaskoczyła kampanią, której bohaterami są wybitni aktorzy Andrzej Chyra i Jakub Gierszał. Reprezentują oni zupełnie inne pokolenia, mimo to obaj tak samo świetnie prezentują się w ubraniach z najnowszej kolekcji marki. Bytom podkreśla tym samym, że klasyka nigdy nie wychodzi z mody i pasuje każdemu mężczyźnie, niezależnie od wieku. 

Jakub Gierszał w kampanii BytomJakub Gierszał w kampanii Bytom Mat. prasowe

Stonowane, czarno-białe zdjęcia oraz kadry "od dołu" sprawiają, że Chyra i Gierszał prezentują się w kampanii wyjątkowo poważnie. W tym wypadku jednak "ustawiona" powaga to plus! Przekaz jest wyraźny, donośny i trafia w sedno. Potwierdzają to pozytywne komentarze klientów zachwyconych klasyczną stylistką kampanii. Autorami zdjęć są Adrian Lach i Tomasz Tyndyk. 

Bytom - nowa kolekcja

A sama kolekcja? Każdy fan męskiej klasyki będzie zachwycony. Są tu propozycje na wielkie wyjścia, ale też zestawy do pracy i na co dzień. Nas najbardziej zachwyca obecność kamizelki, która wróciła do mody, ale wbrew pozorom bardzo trudno znaleźć ją w sklepach. Teraz wiemy, że można dostać ją w Bytomiu. Świetne są również aksamitne muchy, a także gruby, wełniany płaszcz z szerokimi klapami. Jeśli szukasz eleganckiego stroju na ślub - warto zajrzeć tu po dwurzędowy garnitur z połyskiem.

Andrzej Chyra w kampanii BytomAndrzej Chyra w kampanii Bytom Mat. prasowe

Bytom - historia marki

Marka Bytom powstała w 1945 roku jako Państwowa Fabryka Konfekcyjna w Bytomiu. Fundamentem była przedwojenna, niemiecka szwalnia. Potem przekształcono ją w Bytomskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego im. Gen. Świerczewskiego. W latach 60. zaczęto szyć ubrania na eksport, a także otwarto szkołę, w której mieli przyuczać się do zawodu przyszli pracownicy firmy. W latach 70. zmieniono logo marki i skrócono nazwę. W 1972 roku Bytom po raz pierwszy ubrał polskich piłkarzy na Igrzyska Olimpijskie w Monachium. XXI wiek to dla firmy czas szybkiego rozwoju. Opracowano nową strategię wizerunkową (współpraca z artystami, znanymi osobowościami, projekt Bytom Ikonu), wprowadzono usługę szycia na miarę dostępną w każdym salonie marki.

Jakub Gierszał w kampanii BytomJakub Gierszał w kampanii Bytom Mat. prasowe

Andrzej Chyra w kampanii BytomAndrzej Chyra w kampanii Bytom Mat. prasowe

Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli chcesz być na bieżąco informowana o najciekawszych kolekcjach oraz zakupowych okazjach, wypróbuj nasz nowy newsletter. KLIKNIJ, ABY ZAPISAĆ SIĘ DO NOWEGO NEWSLETTERA.

Kto ubiera Jamesa Bonda? Odkrywamy tajniki garderoby 007

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.