"Strong Girl": kolekcja Selena Gomez dla PUMA

"Strong Girl" SG x PUMA to pierwsza kolekcja zaprojektowana przez Selenę Gomez, która do sprzedaży trafi 12 grudnia.

Selena Gomez i PUMA  "Nie byłabym tam, gdzie jestem dzisiaj, gdyby nie moje dziewczyny"

Moda kocha silne kobiety. Coraz więcej projektantów oraz odzieżowych marek wpisuje swoje działania w cieszący się popularnością ruch "girl power". Ubrania z feministycznymi hasłami, które pojawiły się najpierw się w kolekcjach Chanel, Dior czy Prabal Gurung, dziś obecne są w ofercie niemal każdej popularnej marki odzieżowej. "Girl power" to nie tylko nośne hasła na koszulkach, ale także coraz większa dbałość o spójny przekaz oraz przewartościowanie pojęcia współczesnej kobiecości. Wiele marek odchodzi w swoich kampaniach od wyidealizowanego wizerunku kobiety i stawia na autentyczność, zapraszając do sesji modelki dojrzałe oraz plus size, przedstawicielki różnych kultur, a przede wszystkim silne kobiety, które mogą być inspiracją dla innych. 

Selena Gomez i jej przyjaciółki w kampanii reklamującej kolekcję SG x PUMASelena Gomez i jej przyjaciółki w kampanii reklamującej kolekcję SG x PUMA mat. prasowe PUMA

Selena Gomez to amerykańska piosenkarka, aktorka oraz producentka muzyczna, która inspiruje tysiące młodych kobiet na całym świecie. Artystka nie boi się wyzwań, własnych poglądów i przekonuje, że jedną z najważniejszych cech współczesnych dziewczyn powinna być siła. 

Siła to coś, co staram się mieć w sobie każdego dnia. Chciałam stworzyć kolekcję, która sprawi, że kobiety poczują się sexy, będą pewnie siebie i silne. Uwielbiam każdy element, który zaprojektowałam i mam nadzieję, że zainspiruję innych do odnalezienia swojej wewnętrznej silnej dziewczyny.

Selena Gomez i grupa je przyjaciółek, która wystąpiła w kampanii kolekcji dla PUMASelena Gomez i grupa je przyjaciółek, która wystąpiła w kampanii kolekcji dla PUMA Fot. mat. prasowe PUMA

W kampanii wzięła udział grupa silnych kobiet, zebrana przez Selenę Gomez oraz markę PUMA. Artystka Dana Veraldi ozdobiła opakowania ilustracjami, a fotografka Katie McCurdy odpowiedzialna była za wizualną stronę przedsięwzięcia. Do sesji zdjęciowej artystka zaprosiła swoje najbliższe przyjaciółki: Connar Franklin, Raquelle Stevens, Courtney J. Barry, Caroline Franklin i Theresę Marie Mingus. 

Co znajdziemy w kolekcji SG x PUMA?

Ubrania oraz dodatki z kolekcji "Strong Girl" czerpią z charakterystycznego stylu artystki. Dominują stonowane kolory, jak czerń, biel, szarość oraz czerwień, a wiele projektów jest ukłonem w stronę mody z początku lat 90. Najważniejszym elementem kolekcji jest model SG Runner. To lekki but z dzianinową cholewką, o wysokim podbiciu EVA, nawiązujący wyglądem do sneakersów z przełomu lat 80. i 90. W kolekcji pojawia się również model DEFY Mid x SG, z teksturowaną cholewką z dzianiny, ozdobiony pozłacanymi łańcuszkami i czarną, metalową klamrą. 

Kolekcja "Strong Girl" SG x PUMA będzie dostępna od 12 grudnia na stronie PUMA.com i wybranych salonach na całym świecie. 

Kolekcja SG x PUMAKolekcja SG x PUMA mat. prasowe PUMA

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.