Taco Hemingway w żółtym golfie polskiej marki, która opublikowała, prawdopodobnie bezprawnie, wizerunek rapera. Czy skończy się w sądzie?

Taco Hemingway w żółtym golfie polskiej marki ZUO CORP+. Jego wizerunek został opublikowany na koncie społecznościowym odzieżowej marki, prawdopodobnie bezprawnie.

Taco Hemingway jest znanym raperem, o którym w ostatnim czasie zrobiło się jeszcze głośniej z powodu jego współpracy z Quebo i słynnej płyty SOMA 0,5 mg. Następnie media zajęły się jego nowym związkiem z Igą Lis. Jakby tego było mało, Taco w bardzo szybkim czasie wydał kolejne albumy muzyczne "Café Belga" oraz "Flagey EP ". Oczywiście media nie pozostawiły tego bez uwagi, a w ostatnich dniach znów zrobiło się głośno o raperze - tym razem zainteresowanie wywołał jego żółty golf w teledysku "Kryptowaluty". 

 

Jak się okazuje wspomniany wyżej golf to projekt polskiej marki ZUO CORP+, która, prawdopodobnie bezprawnie, opublikowała na swoim koncie społecznościowym wizerunek rapera. Zdjęcie, które pojawiło się na koncie marki to scena z teledysku "Kryptowaluty", w którym Taco ma na sobie żółty golf i marynarkę. Bardzo szybko na zaistniałą sytuację zareagował Marcin "Tytus" Grabski, założyciel wytwórni Asfalt Records, który pozostawił pod nim komentarz:

Jeśli państwo jakimś cudem nie wiecie, że fakt ubierania przez mojego mocodawcę czegoś z waszej kolekcji nie uprawnia was do posługiwania się przez was jego wizerunkiem i marką w działaniach reklamowych, to niniejszym uświadamiam ten fakt

Oczywiście jego reakcja nie pozostała bez odpowiedzi ze strony marki:

Drogi Panie, bardzo nam przykro. W zaistniałej sytuacji chcielibyśmy prosić o usunięcie wszystkich ujęć Państwa artysty Taco Hemingwaya z teledysku "Kryptowaluty", zawierających stylizację z wykorzystaniem naszego flagowego produktu w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin. W przeciwnym razie będziemy zmuszeni wyciągnąć konsekwencje prawne. Prezentowany na Pana podopiecznym golf jest elementem naszej ostatniej kolekcji i nie stanowi on własności artysty, a zdjęcie jest screenem z teledysku, zamieszczonego w ogólnodostępnym serwisie YouTube

Taco Hemingway lubi chronić swoją prywatność i swój wizerunek, o czym rapuje w utworze Art-B z płyty SOMA 0,5 mg. Tym bardziej nie dziwimy się, że cała ta sytuacja wywołała taką burzę pod zdjęciami z żółtym golfem. Oczywiście sprawa jest niewyjaśniona, więc czekamy na dalszy jej rozwój.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.