Dossier marki: Viceversa

Bądź sobą, żyj wygodnie

NAZWA FIRMY : ViceversA, marka firmy YAKAN Sp. z o.o.

LOKALIZACJA: Sieć ViceversA obejmuje 10 salonów własnych oraz franchisingowych, a także 150 partnerów zewnętrznych w całej Polsce. Kompletne adresy sklepów znajdziesz na stronie: www.viceversa.pl.

DOSTĘPNY ASORTYMENT : Marka oferuje kolekcję odzieży damskiej i męskiej, w stylach smart office i casual.

WYSTRÓJ SKLEPÓW : Sklepy ViceversA mają minimalistyczny wystrój, towar eksponowany jest na regałach wzdłuż ścian. Na stołach leży towar wyprzedażowy.

CENY : od 29,90 zł (topy) do 219,90 zł (wiosenne płaszcze)

DOSTĘPNE ROZMIARY : damskie: 34-44, męskie M-XXL

SYSTEM ZWROTÓW I WYMIANY : W ciągu 7 dni od daty zakupu można rzecz wymienić na podstawie paragonu, pod warunkiem że nie była noszona i ma oryginalne metki. Wymiany należy

dokonać w tym samym salonie, w którym dokonało się zakupu. Nie ma możliwości zwrotu zakupionego towaru.

EKSPOZYCJA : Zmieniana regularnie, w zależności od harmonogramu kolekcji. Manekiny i witryna co dwa tygodnie, ekspozycja - raz w miesiącu.

SYSTEM PŁACENIA : Gotówka, karty płatnicze

NOWE DOSTAWY : Nowe kolekcje są wprowadzane dwa razy w roku - jesienno-zimowa oraz wiosenno-letnia. Co dwa tygodnie kolekcja jest uzupełniana o nowe wzory (pomijając sezon przecenowy).

PRZYMIERZALNIE : Średnio w sklepach są trzy przymierzalnie, nie ma ograniczeń liczby rzeczy branych do przymiarki.

GODZINY OTWARCIA : Salony w centrach handlowych są czynne 7 dni w tygodniu w godzinach pracy centrów. Pozostałe sklepy najczęściej: od poniedziałku do piątku 10-18, w soboty 10-14.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.