Poznaj markę: Braccialini

Cały świat w torebce

Historia marki Braccialini sięga 1954 roku, kiedy Roberto i Carla Braccialini założyli firmę zajmującą się wyprawianiem skóry, a następnie w ciągu kilku lat rozpoczęli produkcję torebek. W latach 80 zmarł Roberto i od tego czasu markę prowadzi Carla Braccialini, która równocześnie stała się jej główną projektantką. W tym samym momencie marka wzbudziła zainteresowanie wśród znanych kreatorów i domów mody, m.in. Vivienne Westwood czy RoccoBarocco. Podpisane kontrakty zaowocowały liniami luksusowych dodatków i akcesoriów. W 1990 roku powstała linia TUA skierowana do młodszej klientki, a w związku z tym tańsza, chociaż wciąż wykonana z dbałością o szczegóły. Za inspirację posłużył prawdziwy włoski styl życia: trochę zwariowany i ekstrawagancki.

W tym sezonie TUA zaprezentowała kilka serii. Najbardziej znaną z nich jest Cartoline, która w zabawny sposób przedstawia zawody: kucharza, muzyka, malarza i tancerza. Natomiast seria Calabrone ozdobiona jest motywami ras psów, wśród nich można zobaczyć buldoga francuskiego, cocker spaniela, yorka i dalmatyńczyka. Kolejną oryginalną kolekcję przystrojono smakowitymi babeczkami, cukierkami i ciastkami. Zwolenniczkom nieco mniej cukierkowego stylu spodoba się linia rockowa. Na ostatnią serię składają się eleganckie kopertówki w kształcie listu.

Dystrybutorem marki Braccialini w Polsce jest firma Hego's.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.