Dossier marki: s.Oliver

s.Oliver to stroje na każdą okazję: klasyczne i zgodne z najnowszymi trendami. Główna dewiza marki to: aktualne trendy, wysoka jakość i modny fason

NAZWA FIRMY : s.Oliver, firma niemiecka. Odzież marki s.Oliver Group dostępna jest w ponad 30 krajach. www.soliver.com

LOKALIZACJA : Marka ma 12 firmowych salonów w całej Polsce: w Bielsku-Białej, Częstochowie, Lubinie, Luboniu k. Poznania, Łodzi, Krakowie, Płocku, Poznaniu (2 salony), Piotrkowie Trybunalskim, Szczecinie oraz we Wrocławiu.

DOSTĘPNY ASORTYMENT : Odzież damska i męska skupiona w sekcje: QS, Selection i Casual, dziecięca Junior oraz akcesoria, dodatki, buty, biżuteria.

WYSTRÓJ SKLEPÓW : Wszystkie salony mają wyraźny podział na linie odzieżowe produktów oraz jednocześnie na działy: QS damski i męski, Casual damski i męski, Selection damski i męski, Junior dla dziewczynek i chłopców oraz dodatki - z wyraźnym podziałem na damskie i męskie. Buty i biżuteria są wyeksponowane w oddzielnym miejscu.

CENY : od 14,90 zł (T-shirty QS, akcesoria)do 890 zł (płaszcze i kurtki z linii Selection)

DOSTĘPNE ROZMIARY : damskie od 34 do 44, męskie od S do XXL

SYSTEM ZWROTÓW I WYMIANY : zakupiony towar można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni roboczych od daty zakupu.

EKSPOZYCJA : Zmieniana przynajmniej raz w tygodniu.

SYSTEM PŁACENIA : Gotówka, karty płatnicze i kredytowe.

NOWE DOSTAWY : Co miesiąc pojawia się nowa kolekcja, na bieżąco towar jest uzupełniany.

GODZINY OTWARCIA : Salony s.Oliver pracują siedem dni w tygodniu, w godzinach pracy centrów handlowych. Najczęściej są czynne: pon.-sob. 10-22, niedziele 10-19.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.