Nowa kampania i nowa kolekcja adidas

W swojej najnowszej kampanii I GOT THIS, adidas pokazuje, że dla większości z nas sport stał się pasją i sposobem na życie. Nieważne, co robimy na treningach: tańczymy, biegamy, podnosimy ciężary

Ogólnoświatowa kampania adidas I GOT THIS, z którą marka ruszyła pod koniec listopada ma pokazać bardziej autentyczny i aktualny wizerunek kobiet amatorsko uprawiających sport. Współczesne dziewczyny zaczynają traktować ćwiczenia jako wyzwanie. Podczas codziennych treningów pokonują własne słabości i dążą do jeszcze lepszych wyników. Często dochodzą do kresu swojej wytrzymałości, ale mimo to idą dalej i stają się jeszcze silniejsze. Zajęcia fitness raz w tygodniu już nie wystarczają - potrzebne są intensywniejsze doznania, które z czasem stają się pasją.

adidasadidas ADIDAS ADIDAS

Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom współczesnych atletek, adidas stworzył kolekcję treningową, która pomoże im w podejmowaniu kolejnych sportowych wyzwań. Sportowy stanik Racer Back daje najwyższy poziom wsparcia nawet przy intensywnych ćwiczeniach. Dodatkowo oferuje idealne dopasowanie niezależnie od rozmiaru, a dzięki piankowym wkładkom umożliwiającym oddychanie materiału zapewnia maksymalny stopień wentylacji. Nowością są również dodatkowe zapięcia po bokach topu, które ułatwiają zakładanie i zdejmowanie. Bezcenne zwłaszcza po udanym treningu ramion.

adidasadidas adidas adidas

Legginsy Ultimate 2.0 zostały stworzone z nowego, nieprzezroczystego materiału, który gwarantuje pełne krycie niezależnie od intensywności ćwiczeń. Idealnie przylegający krój oraz dopasowana wstawka w talii w połączeniu z modnym, miejskich nadrukiem nadają outfitowi kobiecy wygląd. Całość wykonana z tkaniny climalite daje komfort suchej skóry.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.