Nowa damska kolekcja Reebok

W sezonie jesień/zima 2015, w ramach kampanii ?Burn Your Black Leggings?, marka Reebok zachęca aktywne kobiety do odrzucenia nudnych, czarnych spodni treningowych, a w zamian za to, do wypróbowania nowych, kolorowych wzorów.

W swojej nowej kolekcji marka Reebok daje inne spojrzenie na fitnessową modę kobiecą. Głównym ele-mentem linii są kolorowe legginsy w sześciu wzorach, które można dopasować do temperamentu czy uprawianej dyscypliny. Są komfortowe w noszeniu i zapewniają swobodę ruchów. A wszystko to, dzięki innowacyjnym technologiom - PlayDry & PlayWarm .

Kamila Szczawińska

W kampanii "Burn Your Black Leggings", promującej najnowszą kolekcję Reebok, wzięło udział siedem ambasadorek marki . Każda z nich wystąpiła w modelu legginsów, który najlepiej oddaje jej osobowość, ale też najlepiej sprawdza się podczas dynamicznych treningów. Akcja ta ma zachęcić kobiety do noszenia barwnych ubrań na salę treningową. Kolorowe legginsy mają motywować do dalszych zmian oraz pokonywania kolejnych granic swojego ciała i głowy.

"Cieszymy się, że wspólnie z Reebok możemy działać i zachęcać kobiety by odkrywały w sobie lepszą wersję samych siebie." - mówią zgodnie bohaterki akcji.

Ines Madejska (po lewej) i Marzena Pater (po prawej)

Zaproszone do kampanii kobiety reprezentują różne dziedziny sportu i różne podejście do aktywności fi-zycznej. Wśród nich znalazła się ambasadorka marki Reebok - mistrzyni świata UFC Joanna Jędrzejczyk . A także: znana ze swojego zamiłowania do sportu, top modelka Kamila Szczawińska oraz wyjątkowe trenerki fitness, które na co dzień realizują swoje pasje na salach treningowych, w takich dziedzinach jak: trening funkcjonalny (Kasia Bigos ), joga (Karolina Erdmann ), crossfit (Dobrosława Kucharzak ) czy dance (Ines Madejska, Marzena Pater ).

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.