Trendy na wiosnę i lato 2015 czerpią z malarstwa pełnymi garściami. Motywy płócien, pędzli czy blejtramów pojawiają się w kampaniach wizerunkowych największych marek. Na ubraniach zaś znajdziemy motywy maźnięć farbą czy rozmytych, akwarelowych plam. Marka Tatuum poszła w tę stronę o krok dalej, przenosząc dzieła Dominika Jasińskiego z płócien na linię odzieży, która dzięki temu stała się doskonałym ucieleśnieniem nowego motto marki "Feel good look unique".
W skład linii wchodzą po dwa modele damskich i męskich t-shirtów, sukienka oraz torba. Asortyment dostępny będzie w ofercie wszystkich salonów Tatuum w pierwszym tygodniu marca . Projekt Unique będzie kontynuowany także w kolejnych sezonach, oferując stałym oraz nowym Klientom marki Tatuum wyłącznie oryginalne projekty najlepszej jakości.
T-shirt Tatuum 129,99 zł Tatuum 129,99 zł Tatuum 129,99 zł
Dominik Jasiński - Rocznik 81, pochodzi z Rzeszowa, mieszka i pracuje w Kuwejcie. Artysta malarz, grafik, autor rysunków, ilustracji książkowych i magazynowych, absolwent warszawskiej ASP (Wydział Grafiki). Współpracuje z szeregiem firm i instytucji (DAGMA ART, Dar Al Funoon Kuwait, Fundacja MAESTRO, FABRYKA PORCELANY AS ĆMIELÓW), jest też pomysłodawcą i kuratorem cyklu wystaw Jasinski&friends. Fascynuje go ludzkie ciało i jego deformacja - temu tematowi poświęcił pracę dyplomową oraz kilka publikacji. Czynnie wspiera aukcje charytatywne oraz inicjatywy promujące Polskę w świecie.