Wiosenna kolekcja torebek GOSHICO

Limonka i ostry róż - GOSHICO otwiera sezon wiosenno-letni odważnymi kolorami. Małgo Kotlonek-Horoch - projektantka marki, postawiła na świeżość i energetyczny look.

Nowa kolekcja torebek GOSHICO czaruje intensywnymi kolorami. Mocna barwa w połączeniu z klasycznymi, dobrze już znanymi fasonami torebek, daje w rezultacie kolekcję niezwykle nowoczesną, ale też elegancką.

Mat. prasowe GOSHICO

Co projektantka marki mówi o nowej, wiosennej kolekcji?

W mojej szafie limonkowe i różowe swetry zawitały już jesienią. Kolor poprawia nastrój i sprawia, że jesteśmy pozytywnie odbierani przez otoczenie. Dodatki, to przestrzeń na odwagę i szaleństwo. Lubię eksperymentować i do tego samego zachęcam klientki GOSHICO. Soczyste barwy zostały zbalansowane klasyczną czernią czy jasną szarością, ale występują też razem, tworząc - wraz z czarnymi wykończeniami - graficzną formę w wersji "neon".

Kolory przewodnie kolekcji to neon i róż

Sesja ilustrująca kolekcję, oparta została na minimalistycznych stylizacjach o charakterze "casualowym" i sportowym. Proste kroje, wygodne obuwie i brak biżuterii stanowią dyskretne tło dla dodatków, które skupiają uwagę i są głównymi bohaterkami zdjęć. Fotografie zyskały ponadto kolorowe oraz monochromatyczne, graficzne tła, będące niejako przedłużeniem oraz koncepcyjnym przedstawieniem motywów i trendów zaproponowanych przez projektantkę GOSHICO w kolekcji na wiosnę i lato 2015.

Wiosenne kolekcja torebek Goshico

Pierwsza część kolekcji wiosenno-letniej w całości opiera się na pięciu bestsellerowych modelach Flowerbag - kuferku do ręki, torebce na ramię, małym kuferku na pasku, kopertówce XL i dużej torbie podróżnej. Dodatkowo, prezentowana sesja stanowi premierę nowego modelu z rodziny Flowerbag - średniej, sportowej torby na ramię. Jest to nieco pomniejszona wersja projektu torby podróżnej, o wymiarach idealnych od użytku codziennego i posiadająca wygodne, bawełniane uchwyty.

WIĘCEJ ZDJĘĆ WIOSENNEJ KAMPANII GOSHICO>>

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.