Moda z internetu: jesienna kampania Nife

Nife, polska marka online, nie zwalnia tempa... Po wiosennej kampanii z Pauliną Sykut-Jeżyną w roli ambasadorki, przyszedł czas na kolejny krok - pierwszą w historii marki tak wyrazistą i dojrzałą kolekcję.

Jesienno-zimowa odsłona marki Nife z pewnością zaskoczy dotychczasowe klientki. Drapieżna, barowa, momentami wręcz mroczna sceneria doskonale akcentuje charakter całej kolekcji. Kontrast pomiędzy stylizacjami, a filmowym tłem dodatkowo podkreślą charakterystyczne w swej urodzie modelki. Już wkrótce w sklepie online marki zobaczymy kolekcję, którą cechuje odważny i przemyślany dress code. Wizja projektantów Nife skupiła się przede wszystkim na połączeniu najbardziej wyrazistych obecnie trendów z klasycznymi i uniwersalnymi fasonami.

W jesiennej odsłonie Nife znajdziemy m.in. kwiatowe printy

Kroje i różnorodność wykorzystanych materiałów koronują wzory - geometryczne i kwiatowe printy oraz kraty. Marka w nowym sezonie proponuje swoim klientkom przede wszystkim dopasowane sukienki i golfy , garnitury w chłodnych, zimowych odcieniach granatu i zieleni oraz wiele fasonów spódnic , od klasycznych, poprzez cięte z koła, kończąc na modelu "tulipan".

W sesji zdjęciowej pojawiła się Edyta Zając - modelka new age models, znana m.in. z kampanii dla Kenzo i Make up for ever, partneruje jej Maria Pender z tej samej agencji. Autorem zdjęć jest Kamil Majdański (Art Of Publicity).

Jesienna kampania Nife

WIĘCEJ ZDJĘĆ Z JESIENNEJ KAMPANII NIFE ZNAJDZIESZ W GALERII>>

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.