Kampania House wiosna/lato 2013

Kalifornijskie słońce, leniwe przedmieścia i dwójka młodych ludzi - to bohaterowie najnowszej historii, jaką w wiosennej kampanii opowiada marka HOUSE. Działania promocyjne ruszają 8 lutego, a wśród nich pojawi się nowa odsłona strony, teledysk i klimatyczne zdjęcia z San Francisco.

W najnowszej, wiosennej kampanii HOUSE obrazy i dźwięki płyną leniwie, w amerykańskim klimacie vintage . Zdjęcia do najnowszej sesji HOUSE odbyły się w San Francisco a ich autorem po raz kolejny jest Rafał Milach , nagradzany i doceniany na całym świecie fotograf, któremu notorycznie udaje się oddać klimat marki HOUSE. Nieco "przykurzone" ujęcia przepełnione kalifornijskim słońcem stanowią świetne tło dla charakterystycznych bohaterów i ubrań z wiosenno-letniej kolekcji marki.

Na potrzeby kampanii powstało także video autorstwa młodego i utalentowanego reżysera Marcina Filipowicza, ze zdjęciami Michała Dąbala, mieszkającego i tworzącego w Los Angeles. Film opowiada historię dwójki zakochanych młodych ludzi, którzy spędzają słoneczne, letnie popołudnie na przedmieściach San Francisco. Bohaterowie wynajmują oldschoolowego Mercury z lat 70., którym przemierzają ulice modnej dzielnicy Mission, a ostatnia scena, w której samochód zabiera laweta, jest jednocześnie zapowiedzią kontynuacji, którą marka planuje w kampanii letniej. Niespiesznej akcji filmu towarzyszy muzyka Krystiana Wołowskiego aka Goodboy Khris.

Autorką stylizacji do sesji jest Marta Kalinowska , makijaże i fryzury to dzieło Gosi Sulimy. Nad całością, wyprodukowaną przez AF Photo, czuwał kierownik ds. kreacji i wizerunku marki House Maciek Czarnecki.

Ciąg dalszy nastąpi.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.