Premierowa kampania Sinsay - wiosna 2013

I'm good but not an angel - to hasło kampanii nowej polskiej marki Sinsay, kierowanej do dziewczyn, które tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą i projektami.

W premierowej kampanii wystąpiły wschodzące gwiazdy modelingu: Krysia Ziółek i Julia Borawska. Julia pojawiła się ostatnio w sesji zdjęciowej premierowego numeru polskiego wydania Harper's Bazaar, ma także na swoim koncie współpracę z magazynem Elle, Pani czy okładkę dla VIVA! Moda.

"Kampanię kierujemy do dziewczyn, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. Zależało nam, aby pokazać odważną żonglerkę przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo" - mówi Marta Ożóg-Orzegowska Brand Manager Sinsay.

Pierwsza sesja odbyła się w hiszpańskim Alicante, gdzie na rozległych piaszczystych plażach, wśród egzotycznej roślinności i urokliwych uliczek powstały pełne letniego klimatu zdjęcia do kampanii wiosna-lato 2013.

Do realizacji sesji marka zaprosiła znaną stylistkę i blogerkę Aretę Szpurę, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear'owej marki Local Heroes, której znakiem rozpoznawczym są T-shirty z oryginalnymi nadrukami, m.in. z kultowym już hasłem "Doing real stuff sucks".

Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk, którego zdjęcia publikowane są w magazynach "Exklusiv", "Pani" czy "Vice".

Make-up do sesji to dzieło Zofii Krasuskiej-Kopyt.

Ubrania i dodatki z premierowej kolekcji dostępne będą już od marcu 2013 r., a na przełomie kwietnia i maja rusza sklep on-line.

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.