Marka CH Carolina Herrera wchodzi na polski rynek

W połowie czerwca w Warszawie otwarty zostanie pierwszy w Polsce butik CH Carolina Herrera. Salon będzie mieścił się przy ulicy Mysiej 5 i będzie 17 krajem, w którym będzie można kupić ubrania i akcesoria tej marki.

CH Carolina Herrera posiada 48 samodzielnych butików i ponad 150 stoisk w domach towarowych w USA, Ameryce Południowej, Europie i Azji. W odróżnieniu od klasycznej kolekcji Carolina Herrera New York, CH Carolina Herrera oferuje ubrania określane jako "more casual chic ready to wear". Markę wspólnie tworzą matka i córka. Obie projektantki często pracują razem, a kariera córki w modowym świecie rozpoczęła się całkiem przypadkowo, właśnie od wspólnej pracy nad zapachem 212 w1997 r. Planowana na krótką przygodę, współpraca przekształciła się w wieloletnie działania nad przygotowaniem kolejnych produktów kosmetycznych i wprowadzaniem ich na rynek. W 2001 r. wspólnie wylansowały nową markę life stylową CH Carolina Herrera. Założeniem marki było odzwierciedleniem potrzeb i stylu życia kobiety XXI wieku. Kolekcje CH Carolina Herrera składają się z ubiorów dla kobiet, zarówno codziennych sportowych rzeczy, poprzez eleganckie kostiumy kreacje wieczorowe. Linia męska jest absolutną nowością w historii Caroliny Herrery. Mężczyzna CH żyje pełnią życia, jest nowoczesny, bezpieczny i wyrafinowany. Linia dziecięca zaskakuje zarówno perfekcyjnym wykończeniem jak i pełną zgodnością z trendami obowiązującymi w młodzieżowym świecie. Kolekcję uzupełniają torby, buty, akcesoria skórzane, krawaty, apaszki. Ciekawostką są artykuły do dekoracji wnętrz. Carolina pragnie, aby te przedmioty były częścią naszego codziennego stylu życia, a jako zagorzała podróżniczka czerpie inspirację przy ich tworzeniu, z różnych kultur, krajobrazów i nastrojów.

Pierwszy polski butik będzie oferował wszystkie elementy kolekcji.

Warszawski butik jest urządzony tak jak wszystkie inne sklepy CH Carolina Herrera na całym świecie. Przestrzeń emanuje dojrzałością i elegancją, ale jednocześnie ujmuje ciepłem i zmysłowością. Meble wykonane są z dębu, mahoniu, amazońskiego teaku. Ogromną rolę odgrywa światło, umieszczone tu na zasadzie kontrastu, mocne i dynamiczne w przejściach, delikatne i spokojne w bocznych częściach. Każda część sklepu jest inna, w części męskiej dominują szarości, brązy, czernie z akcentami czerwieni i srebra. Podłogi wykonane z rafii i drewnianych paneli dopełniają komfortu wnętrza. W części dla kobiet panuje zupełnie odmienna atmosfera, pluszowe dywany, jedwabne zasłony, poduszki muśnięte czerwonym światłem sprawiają, ze każda kobieta czuje się dobrze w tym luksusowym, ale przyjaznym wnętrzu. Ważnym elementem butiku jest kominek i mała biblioteka. W każdym rogu palą się świece nasycające przestrzeń trzema flagowymi zapachami CH. Całość dopełniają specjalnie dobrane książki i oczywiście starannie wyselekcjonowana muzyka.

materiały prasowe

Więcej o:
Copyright © Agora SA