Kolekcja przeznaczona zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców będzie sprzedawana w działach Divided. Obejmować będzie "kompleksowe" wyposażenie bywalca muzycznych festiwali - od ubrań i dodatków, po namioty i śpiwory.
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia. Festiwale to ucieczka od prawdziwego świata, tutaj moda może przebić się na pierwszy plan. Moda dziewczęca tego lata to mieszanka stylu rockowego i bohemy, z odrobiną motywów etnicznych - czyli na przykład zdobione tuniki, maksi - sukienki, a do tego skórzane ramoneski. Buty typu gladiatorki, szerokie bransolety, paski i naszyjniki z korali dopełniają wizerunek, a słuchawki z nadrukami w motywy plemienne dodają charakteru.
Kolekcja festiwalowa uświetnia trzeci rok wspierania walki z AIDS przez H&M. Jak dotąd zebrane zostało ponad 30 milionów koron szwedzkich.
Odwiedzaj festiwale i zbieraj fundusze na Fashion Against AIDS z H&M!