Polowanie na modę

Sezon łowiecki na jelenie rozpoczyna się dopiero pod koniec sierpnia. A tymczasem, już teraz Goshico ogłasza rozpoczęcie sezonu na jelenie w modzie. Ten szlachetny gatunek w wyjątkowym stylu zagościł w najnowszej kolekcji torebek tej marki.

GOSHICO to marka kojarzona z oryginalnymi torebkami oraz niezwykle kobiecą biżuterią. Stoją za nią siostry Małgo i Aga, których ambicją jest tworzenie rzeczy nietuzinkowych, a jednocześnie w 100% funkcjonalnych. Obie te cechy bez problemu odnajdujemy w najnowszych torbach GOSHICO. Ozdabia je haftowany herb z dostojnymi jeleniami, idealnie współgrający z mięsistym filcem, z którego są produkowane. Ręcznie szyte, dopracowane są w najdrobniejszym szczególe. Ich wnętrze podszyte satynową podszewką w różnych kolorach, skrywa praktyczną kieszonkę na komórkę, czy dokumenty. Nowe torby GOSHICO, to modele typu listonoszka. Doskonale sprawdzą się w zestawieniu z mniej formalnym strojem. Są duże i pakowne, więc bez większych problemów pomieszczą wszystkie damskie niezbędniki. Przypadną do gustu także zwolenniczkom oryginalnych toreb na laptopy. Ich wielkość i format wydają się wręcz szyte na ich miarę.

Nowa torby GOSHICO stworzone zostały z myślą o wymagających kobietach, poszukujących rzeczy mogących wyrazić swoją indywidualność i styl. Nic więc dziwnego, że jedną z pierwszych właścicielek tej oryginalnej torby stała się Aleksandra Kwaśniewska. Torby GOSHICO z jeleniami dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej z białym haftem oraz popielatej z czarnym haftem. Kosztują 220 zł. Dostępne są w sklepie internetowym www.goshico.com oraz modnych butikach.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.