Limitowana edycja t-shirtów Quiosque wspierająca akcję walki z rakiem piersi

Marka odzieżowa QUIOSQUE rozpoczęła drugą edycję akcji Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa, której celem jest zwrócenie uwagi kobiet na ich zdrowie, zachęcenie do poświęcenia czasu sobie, a w szczególności do wykonania badań profilaktycznych. W październiku w salonach QUIOSQUE dostępna jest limitowana edycja t-shirtów. Zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa Centrum.

W związku z dużym zainteresowaniem, jakim cieszyła się ubiegłoroczna akcja, QUIOSQUE postanowił kontynuować temat związany z profilaktyką zdrowia, a w szczególności raka piersi. Ten temat jest szczególnie bliski marce ponieważ tworzą ją niemal wyłącznie kobiety. Kobiety stanowią także inspirację do kreowania kolekcji. Różowa Wstążka - symbol walki z rakiem piersi - to ten motyw projektantki QUIOSQUE zinterpretowały na swój sposób i stworzyły wyjątkowe t-shirty.

Są one dostępne w salonach QUIOSQUE oraz na www.quiosque.pl tylko w październiku - międzynarodowym miesiącu walki z rakiem piersi. Zysk ze sprzedaży t-shirtów zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia "Amazonki", zajmującego się wsparciem kobiet po leczeniu raka piersi i profilaktyką tej choroby. Aby przekonać Polki do regularnego wykonywania samobadania piersi, marka QUIOSQUE wykonała specjalne ulotki z krótkim instruktarzem dotyczącym samobadania. Otrzymują je wszystkie panie odwiedzające salony QUIOSQUE w październiku.

Więcej o:
Copyright © Agora SA