Na rynku polskim STEFANEL istnieje od 2005 roku i posiada 16 sklepów, w tym 4 w samej Warszawie. W 2012 w Galerii Mokotów odbyło się oficjalne otwarcie nowego concept store marki, którego gospodarzem był sam Giuseppe Stefanel. Polki pokochały markę za ponadczasowy styl, komfortowe dzianiny i kobiecy styl. Marka swoim klientkom proponuje kolekcję total look, do wykorzystania na wiele okazji, wzbogacając ofertę o akcesoria.
W sezonie jesień/zima 2015/16 marka STEFANEL proponuje swoim klientkom kolekcję inspirowaną latami 70-tymi. Znajdziemy w niej m.in. denimowe spodnie "flare" z wysokim stanem, miękkie spódnice, małe sweterki o prążkowym ściegu, golfy, przylegające polo oraz kobiece koszule o obszernych formach, z miękkimi szarfami do wiązania wokół szyi. Nie zabrakło okryć wierzchnich. Całość została utrzymana w bogatej kolorystyce odcieni camel, jasnego beżu oraz khaki, które w połączeniu z odcieniami ziemi nadadzą stylizacjom ciepłego charakteru. Dzięki akcentom ciemnej lawendy, koloru śliwkowego oraz intensywnego bordo neutralne barwy zostały rozświetlone. Całość uzupełniają kolory oliwy, blu royal i kremowej, świetlistej bieli.
Kolekcja została wykonana jak zawsze ze szlachetnych surowców: czysty cashmere, alpaka połączona z wełną, moher, czysta wełna oraz wiskozowa krepa łączona z wełną. Prawdziwym must have bez wątpienia jest futro trykotowe hand made oraz poncho z tkaniny lub z dzianiny.