ILLESTA x RADZKA: projekt najsłynniejszej polskiej wideoblogerki i marki odzieżowej

Efektem wspólnych działań Magdaleny Kanoniak, stylistki oraz autorki najpopularniejszego modowego wideobloga w Polsce - ?Radzka" oraz polskiej marki odzieżowej ILLESTA jest projekt białej koszuli, stworzony z myślą o kobietach, które poszukują niebanalnych, ale wciąż funkcjonalnych rozwiązań.

Luźna koszula z fontaziem perfekcyjnie wpisuje się w aktualne trendy, ale jest też kwintesencją stylu Radzki. Lekko przeskalowany fason z charakterystycznym dla ILLESTA kimonowym rękawem pozwala na wiele możliwości stylizacyjnych. Ozdobą ciekawego kroju jest wiązana kokarda, na której wyhaftowano złote usta, narysowane przez Mateusza Sudę, jednego z najzdolniejszych twórców młodego pokolenia, z którym marka pracuje od początku powstania.

Radzka x ILLESTARadzka x ILLESTA mat. prasowe mat. prasowe

Chcieliśmy stworzyć uniwersalną białą koszulę, która odzwierciedlałaby obecne tendencje w modzie, ale też uwodziła detalem i nonszalanckim luzem, którego zazwyczaj brakuje klasycznym biurowym fasonom - podkreśla Magdalena Kanoniak.

Do projektu ILLESTA x RADZKA, który miał swoją premierę 20 września, stworzono dedykowaną identyfikację wizualną w postaci metek oraz wszywek, jak również komplementarny lookbook ze zdjęciami Magdaleny Kanoniak. Zdjęcia powstałe w naturalnej miejskiej przestrzeni, jak i sam projekt koszuli, zostały entuzjastycznie przyjęty przez Widzki "Radzki" oraz Klientki marki.

Koszula z fontaziem ILLESTA x RADZKA dostępna jest w przedsprzedaży w sklepie online

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.