Tommy Hilfiger , przedstawił globalną kampanię reklamową na jesień 2015 pod tytułem TEAM HILFIGER . Z okazji 30. rocznicy działalności, marka wprowadza w surowy amerykański futbol nieco luzu. Stawia słupy bramek, kreśli linie jardów, wystawia na murawę najlepszych zawodników - w nowoczesnych i modnych ubraniach na nowy sezon.
Futbol amerykański od zawsze był jednym z moich ulubionych sportów, a na jesień 2015 r. stał się dla nas inspiracją do nowej kolekcji i promującej ją kampanii" mówi projektant, Tommy Hilfiger. "Z okazji trzydziestej rocznicy rozmaite detale wprost ze stadionu rozgrywek - od sportowych pasów, przez metaliczne akcenty, po klubowe insygnia - odtworzyliśmy w naszym firmowym przekornym stylu.
Jesienna odsłona Tommy Hilfiger
Gwiazdą wykonanej w Monterey Park w Kalifornii sesji zdjęciowej stała się supermodelka Behati Prinsloo , która już drugi sezon pełni rolę ambasadorki marki. Razem z nią w kampanii wystąpiła znana z ubiegłych lat obsada różnorodnych osobowości, takich jak Julia Hafstrom, RJ King i Miles McMilian. Nowymi twarzami w ich gronie zostali modele Bruno Fabre, Nate Gill i Simon Nessman.
Mat. prasowe
O fryzury całej "Rodziny" zadbał Malcolm Edwards, a o makijaż - Mark Carasquillo. Autorem sesji TEAM HILFIGER jest fotograf Craig McDean, jej stylizację przygotował Karl Templer, a dyrekcją artystyczną zajął się Trey Laird z agencji kreatywnej Laird + Partners. Zdjęcia oddają kwintesencję "stylu Tommy'ego" także dzięki udziałowi futbolistów w strojach drużyny Hilfigera.
Partner - materiał
zobacz wybrane produkty