Nowa kampania Tommy Hilfiger

W gotowości do gry i nastroju do zabawy, ?Rodzina Hilfigerów" wybiera się na stadion futbolu amerykańskiego, by jesienią 2015 r. świętować trzydziestolecie ikonicznej marki w najlepszym - przewrotnie uniwersyteckim - stylu.

Tommy Hilfiger , przedstawił globalną kampanię reklamową na jesień 2015 pod tytułem TEAM HILFIGER . Z okazji 30. rocznicy działalności, marka wprowadza w surowy amerykański futbol nieco luzu. Stawia słupy bramek, kreśli linie jardów, wystawia na murawę najlepszych zawodników - w nowoczesnych i modnych ubraniach na nowy sezon.

Futbol amerykański od zawsze był jednym z moich ulubionych sportów, a na jesień 2015 r. stał się dla nas inspiracją do nowej kolekcji i promującej ją kampanii" mówi projektant, Tommy Hilfiger. "Z okazji trzydziestej rocznicy rozmaite detale wprost ze stadionu rozgrywek - od sportowych pasów, przez metaliczne akcenty, po klubowe insygnia - odtworzyliśmy w naszym firmowym przekornym stylu.

Jesienna odsłona Tommy Hilfiger

Gwiazdą wykonanej w Monterey Park w Kalifornii sesji zdjęciowej stała się supermodelka Behati Prinsloo , która już drugi sezon pełni rolę ambasadorki marki. Razem z nią w kampanii wystąpiła znana z ubiegłych lat obsada różnorodnych osobowości, takich jak Julia Hafstrom, RJ King i Miles McMilian. Nowymi twarzami w ich gronie zostali modele Bruno Fabre, Nate Gill i Simon Nessman.

Mat. prasowe

O fryzury całej "Rodziny" zadbał Malcolm Edwards, a o makijaż - Mark Carasquillo. Autorem sesji TEAM HILFIGER jest fotograf Craig McDean, jej stylizację przygotował Karl Templer, a dyrekcją artystyczną zajął się Trey Laird z agencji kreatywnej Laird + Partners. Zdjęcia oddają kwintesencję "stylu Tommy'ego" także dzięki udziałowi futbolistów w strojach drużyny Hilfigera.

Partner - materiał

zobacz wybrane produkty

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.